Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 1:27 pm
Neon merkte dat ze bij hem kwam zitten. En hij omhelsde haar ineens. Hij drukte haar tegen zich aan en hij legde zijn hoofd tegen haar schouder. ''blijf gewoon dicht bij me..'' zei hij zacht en hij slikte. Hij voelde hoe de duistere kant meer binnen begon te dringen bij hem maar hij probeerde te vechten met al de kracht die hij had. Hij kneep zijn ogen dan ook weer dicht en hij hield Serina nog steeds dicht tegen zich aan.
Leerling Profiel Leeftijd: 16 jaar Klas: in de 4de klas Krachten:
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 1:34 pm
Serina keek gespannen en bezorgd naar Neon. Opeens werd ze door hem omhelsd en ze schrok even. Ze werd helemaal rood en hoordde zijn woorden. "o..okeee" en ze legde zijn armen om hem heen. Ze vroeg zich af waarom dit zou helpen en wat ze zich het aller meest af vroeg. "wat gebeurd er toch met Neon???" dacht ze. Ze deed een pluk achter haar oor en bleef hem omhelsen.
Neon
Aantal berichten : 113 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 1:40 pm
Neon voelde de warmte van Serina tegen zich aan en dat liet hem rustiger worden. Hij haalde eens diep adem en hij opende zijn ogen weer. De pijn werd minder en uiteindelijk voelde hij de steken niet meer. Hij ging voorzichtig wat rechter zitten en hij keek Serina aan. ''bedankt..'' zei hij zacht en hij bleef haar rustig aan kijken. Hij glimlachtte dan even lichtjes.
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 1:46 pm
Serina voeldde op een of andere manier de spanning bij Neon weg gaan. Ze zuchtte opgelucht en ging ook weer recht zitten en liet hem los. Ze keek hem aan en hoorde wat ie zei. "eu... geen dank" ze glimlachtte lichtjes. Toen keek ze naar de lucht en het was al bijna donker. "maarre als ik vragen mag wat gebeurde er met je???" en ze keek Neon vragend aan. Ze speelde wat met haar haar en plukte wat gras. Haar blik ging even naar het gras en ze keek toen weer naar Neon.
Neon
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 2:45 pm
Neon keek haar nog even aan maar hij liet haar daarna ook maar weer los. Hij hoorde haar vraag en zuchtte diep. ''Toen je me beet activeerde op een of andere manier mijn andere karakter. Dat duistere emotieloze geval weet je wel? Maar ik wilde dat niet en dus moest ik terug vechten om hem binnen te houden. En toen ik je stem hoorde had ik gevoel dat het zou helpen als je heel dicht bij me zou zijn, ben blijkbaar hielp het dus echt'' zei Neon en hij keek naar het meer. Onder tussen was het al echt donker geworden. Hij wist het niet zeker maar hij voelde zich steeds beter in de buurt van Serina. Was dit dan misschien een gevoel van verliefd zijn?
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 2:50 pm
Serina keek naar Neon en zuchtte even. Ze schudde haar hoofd en deed haar haar in een staart. Daarna keek ze weer naar Neon die begon te vertellen. "ooo ik had niet moeten bijten" ze lachtte wat flauwtjes. Daarna luisterde ze verder en werd ze een klein beetje rood. "oke...dat is grappig" ze grinnikte even. Ze merktte nu ook dat het echt donker was. Ze stond op en rekte zichzelf uit. Rustig liep ze naar de boom er lagen wat takjes en ze raaptte ze op en legde ze neer. Ze blies erop en ze hadden een soort van licht. "nu kunnen we wat zien" en ze keek naar Neon en glimlachtte lichtjes.
Neon
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 3:17 pm
''Ach ik had het wel verdient, ik was alleen maar flauw aan het doen de hele tijd. Misschien moest ik af en toe maar gewoon eens mijn grote mond houden..'' zei hij rustig en hij merkte dat ze weg liep en vervolgens weer terug kwam met takjes die wat licht gaven. ''het is niet veel, maar het is teminste wat..'' zei hij droogjes en hij grinnikte even. Hij keek even naar Serina maar richtte zijn blik daarna op de lucht. ''Ik ben blij dat ik jou ontmoet heb weet je dat. Jij bent teminste iemand die ik echt kan vertrouwen..'' zei hij rustig tegen haar en hij richtte zijn blik voor kort op haar.
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen za dec 19, 2009 3:34 pm
Serina deed haar haar wat beter en keek naar de maan die op het water scheen. Ze glimlachtte lichtjes en keek naar het vuurtje wat brandde. Toen merktte ze dat Neon ging praten en haar blik werd op hem gericht. "nou het is niet jou schuld hoor" ze glimlachtte lichtjes. En ze keek even naar de maan en was even in gedachte. Ze schoot haar gedachtte en keek weer naar Neon. "wil je dat het vuur groter word???" en ze keek naar het vuur. Opeens werd het drie keer zo groot. Ze grijnsde even breed. "nu hebben we meer licht" zei ze droog. En ze luisterde weer even naar Neon en werd een beetje rood en glimlachtte. "echt waar eu... wat lief" zei ze rustig.
Neon
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen zo dec 20, 2009 9:28 am
Neon ging even iets naar achteren toen het vuur ineens veel groter werd. Hij was er lichtjes van geschrokken maar hij keek daarna wel weer gewoon rustig. Hij hoorde toen haar antwoord op zijn laatste woorden en hij glimlachtte even. Hij ging rustig naast haar zitten en hij sloeg een arm om haar heen. ''zeg schat nu word je alweer rood..'' zei hij droog en hij grinnikte even. Door dat ze nu zoveel licht hadden had hij makkelijk kunnen zien dat ze had gebloosd.
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen zo dec 20, 2009 9:33 am
Serina rektte zichzelf uit en geeuwde. Ze keek naar het vuur en werd al snel weer warm. Ze zag hoe Neon er beetje van geschrokken was. Ze grinnikte even en keek naar het gras. Ze begon er wat aan te plukken. Ze merktte dat Neon naast haar kwam zitten en ze voelde zijn arm om haar heen. Nu werd ze nog roder en hoordde ze ook nog is zijn woorden. "schat" dacht ze "dat heeft niemand ooit tegen mij gezegt". Ze werd nou helemaal rood. Ze kuchtte even en het vuur werd nog groter. Ze keek naar de grond. "eu... weet ik niet" zei ze maar snel als antwoord.
Neon
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen zo dec 20, 2009 10:07 am
Neon hoorde haar antwoord en hij grinnikte even. ''sorry, ik zit je weer te plagen..'' zei hij rustig en hij hield zijn arm nog wel om haar heen. ''maar ik meende wel dat je een schat bent..'' zei hij rustig. Hij keek dan ook even naar haar maar hij richtte zijn blik daarna maar weer op het vuur. Het was nu echt veel en veel groter dan dat het eerst was.
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen zo dec 20, 2009 10:11 am
Serina keek naar het vuur wat nog groter was geworden. Haar gezicht werd ookal minder rood en het vuur werd weer wat kleiner. "oo geeft niet hoor" zei ze half grinnikend half verlegen. Ze voelde nog steeds zijn arm om haar heen. Ze begon zenuwachtig aan haar haar te frutten en bleef naar het vuur staren. Toen ze zijn laatste woorden hoordde werden haar ogen even groot. Zoals gewoonlijk werd ze ook weer vuurrood. En dus werd het vuur weer groter. "eu...eu... be..b.bb...bedankt" stotterde ze. Ze kon bijna het woord niet uit haar keel krijgen. Ze was nu heel erg verlegen geworden alleen maar omdat ze verliefd was.
Neon
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen zo dec 20, 2009 10:19 am
Neon hoorde haar stotteren en hij grinnikte even. Het was nu wel zeker dat er iets bloeide tussen hem en Serina. Niet dat hij dat erg vond, hij was ondertussen namelijk ookal heel wat voor Serina gaan voelen. Hij liet zijn arm dan ook nog gewoon om haar heen. Het vuur was warm. Maar het was ook wel lekker warm en fijn om zo met haar te zitten. En al wist hij natuurlijk niet of zij dit wel fijn vond, als ze dat niet vond. Dan kon ze dat altijd aangeven natuurlijk. ''Serina..'' begon hij ineens en hij staarde nog steeds naar het vuur. ''Vind je mij leuk?'' vroeg hij toen wat zachter en hij keek voor kort vanuit zijn ooghoeken naar haar maar hij richtte zijn blik al snel weer op het vuur. Hij wist namelijk niet of het wel zo'n goed idee was geweest om die vraag te stellen.
Onderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen zo dec 20, 2009 10:24 am
Serina viel bijna in slaap omdat het zo lekker warm was nu. Ze kon haar ogen nog wel open houden en ze geeuwde even. Ze bleef naar het vuur staren en soms keek ze vanuit haar ooghoeken naar Neon. Ze deed weer een pluk haar achter haar oor die voor haar neus was gevallen. Ze vond de arm om haar heen eigenlijk wel fijn. Ze hoordde toen dat Neon haar naam zij en ze keek hem meteen aan. "ja...???" ze keek hem nieuwsgierig aan. Ze luisterde naar zijn vraag en ze verstijfde even. Ze richtte heel snel haar blik weer naar het vuur. Haar hart begon harder te kloppen en haar gezicht werd nog roder dan normaal. Het vuur begon opeens hevig te branden. ze sliktte even "eum... j....jjj...jj...ja" stotterde ze weer. Ze keek snel de andere kant op en sloot haar ogen. Ze vroeg zich af wat Neon er van vond. Hij plaagde haar alleen maar en straks vond hij haar helemaal niet leuk. Ze was bang dat dan hun vriendschap voorbij zou zijn en dat dat alleen maar komt door die stomme verliefdheid.