Impera
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Met Serina gaan zwemmen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Serina

Serina

Aantal berichten : 134
Reputatie : 0
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 29

Leerling Profiel
Leeftijd: 16 jaar
Klas: in de 4de klas
Krachten:

Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 5:34 am

Serina wreef over haar achterhoofd die deed nogal zeer door de val. Ze keek naar Neon die nu op haar borst xD lag. Haar ogen werden even groot toen ie bleef liggen en hoordde wat hij zei. "eum... je ligt op m'n...." en kreeg het niet uit haar strot. Ze hoestte even en keek naar Neon die ze ogen sloot. Ze was nog roder geworden en wist niet echt wat ze moest doen. Ze keek even op zij naar het water en het zag eruit dat Neon nog wel bleef liggen. Ze durfde nu niet echt naar hem te kijken aangezien waar hij lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neon

Neon

Aantal berichten : 113

Leerling Profiel
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 5:47 am

Neon hoorde wat ze zei maar merkte dat ze haar zin niet afmaakte. Hij had al zo'n vermoeden van wat ze wou gaan zeggen en hij rolde dan ook van haar af. Zo lag hij naast haar en hij keek opzij naar haar. ''sorry'' zei hij met een flauwe grijns en hij richtte zijn blik naar de lucht. Hij ging vervolgens op zijn zij liggen en hij ondersteunde zijn hoofd door zijn hand. Hij keek droog naar Serina en grinnikte even. ''ik heb al heel lang niet meer zo'n lol gehad zeg'' zei hij en hij grinnikte weer even.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 5:52 am

Serina begon wat te fluitten en ze keek naar de lucht. Ze was even in gedachte toen ze Neon van haar af voelde gaan. Ze keek naar beneden en toen op zij. Ze zuchtte een soort van opgelucht en keek naar hem. "eu... geeft niet hoor" zei ze rustig en ze bleef zo liggen. Ze zag dat hij op zijn zij lag en naar haar keek. Vanuit haar ooghoeken keek ze terug. "ikke ook niet" ze grinnikte. Ze deed haar bandje goed en blies een pluk uit haar gezicht. Daarna keek ze weer naar Neon en glimlachtte lichtjes.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 6:04 am

Neon keek naar haar en grinnikte even. Hij prikte haar een keer in haar zij. Dat deed hij om uit te testen of ze tegen kietelen kon. Anders zou hij haar een kietel aanval geven. Hij had namelijk geen zin om nu alweer te stoppen met lol maken. Hij was namelijk net zo lekker bezig. Naja, afgezien dan van dat ene foutje dat hij net had gemaakt.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 6:08 am

Serina deed haar haar goed en zuchtte even. Ze keek voor haar en rekte zich weer uit. Ze keek even om naar Neon en glimlachtte en haar blik ging even naar het water. Toen voelde ze een por in haar zij en ze sprong op. Ze stapte achteruit en bleef haken en viel op der kont terug in het gras. "je moet me niet zo laten schrikken en ik kan niet tegen kietelen!!!" grinnikte ze. Ze hield opeens haar hand voor haar mond. "misschien had ze dat niet moeten zeggen" dacht ze bij zichzelf. Ze keek naar Neon en grijnsde flauw.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 7:17 am

Neon keek naar haar en grijnsde. Hij zag hoe ze haar hand voor haar mond deed en lachtte even. ''ja dat had je nou net niet moeten zeggen'' zei hij met een flauwe grijns. Hij ging naar haar toe en keek haar droog aan. Hij deed eerst dan ook niets maar ineens begon hij haar bij haar buik te kietelen. Hij hield zijn gezicht dan ook even vlak voor de hare en grijnsde lichtjes. ''trouwens.. je schrikt veel te veel'' zei hij en hij grinnikte even terwijl hij door ging met kietelen.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 9:49 am

Serina keek naar Neon en grijnsde flauwtjes. "ja misschien was dat niet zo'n goed idee ja" zei ze droog. Ze zag hem op haar afkomen en stapte een stap achteruit. "je waagt he....." en voor ze haar zin af kon maken begon ze te lachen. Ze stapte verder achteruit om zijn handen te ontwijken. "aaa....aa... ka....kapp....kappen!!!!" ze moest echt keihard lachen. Ze kon echt niet tegen kietelen en ze probeerde steeds zijn handen te ontwijken wat niet echt luktte. Ze hoordde wat hij zei en ze keek hem meteen aan. "dat komt omdat jij met steeds laat schrikken" ze stak haar tong naar hem uit en porde hem terug in z'n buik.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 10:59 am

Neon ging door met kietelen en hij ontweek steeds als ze zijn handen probeerde te pakken. Hij grinnikte dan ook even en hij keek haar rustig aan. ''Ik vind het ook veel te leuk om je steeds te laten schrikken..'' zei hij en hij lachtte even toen hij de por in zijn zij voelde. Hij stopte met kietelen en hij pakte haar handen vast. ''jij mag mij niet zomaar porren zeg..'' zei hij op een plagende toon en hij grijnsde even.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:03 am

Serina kon niet stoppen met lachen en ontweek het nog steeds. Ze probeerde niet meer te lachen omdat ze bijna huildde van het lachen en bijna geen adem meer kreeg. Ze grinnikte en hoordde zijn woorden. "ja daar ben ik wel achter gekomen" zei ze wat droog. Opeens werden haar handen gepakt en kon ze niet viel meer. "ooo ja wie zegt dat" en ze stak haar tong uit naar hem. "en nu kan ik toch niks doen" ze grinnikte en probeerde haar handen los te wurmen uit zijn greep.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:13 am

Neon grinnikte en hij liet haar handen weer los. ''Je bent gewoon geen partij voor mij'' zei Neon en hij sloeg zijn armen over elkaar en hij keek met een uitdagende blik naar haar. Hij was de hele tijd al wat flauw aan het doen, en hij was nog lang niet van plan om te stoppen. Nu hij eenmaal lol had kon hij daar wel even mee door gaan.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:17 am

Serina keek naar haar handen en schudde haar handen heen en weer. Ze keek naar Neon en hoordde wat ie zei en zag zijn blik. "geen partij?!?" en ze duwde hem op de grond en zette haar ene voet op zijn borst en keek naar hem. "geen partij hé???" ze stak haar tong uit en gooide haar haar naar achter. Ze zette toen haar handen op haar heupen en keek hem terug uitdagend aan.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:29 am

Neon keek verbaasd om toen hij Serina op zich af zag komen en hij om geduwt werd. Hij voelde iets op zijn borst en hij keek droog naar haar. ''nope, geen partij'' zei Neon grijnsend. Hij pakte haar voet vast die op zijn borst stond en hij trok haar onderuit. Hij ving haar in een snelle beweging nog net boven de grond op en hij legde haar toen rustig neer. Hij was weer bovenop haar gaan liggen en hij keek grijnsend naar haar. ''nog steeds geen partij..'' zei hij rustig tegen haar.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:32 am

Serina keek hem aan en hoordde toen wat ie zei. "waarom lig j...." voordat ze haar zin af kon maken voelde ze een hand om haar voet. Ze werd onderuit getrokken en werd toen blijkbaar op gevangen en neer gelegd. "nou dat is niet eerlijk" ze grinnikte. Opeens lag Neon weer op haar en ze rolde met haar ogen. "ik ben geen matras!!!" zei ze droog tegen hem. Toen begon ze hem te porren in z'n zij. "die krijg je terug" ze grinnikte en keek hem plagerig aan.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:43 am

''ben je wel, je ligt heerlijk hoor..'' zei hij lachend tegen haar en hij voelde ineens het gepor in zijn zij. Hij ging snel van haar af en ging op zijn rug naast haar liggen. ''Je wint nooit van mij..'' zei Neon en hij grinnikte even. Hij keek naar de lucht en hij merkte dat deze wat rozig begon te kleuren. ''De nacht komt eraan..'' zei hij droog en hij grijnsde even lichtjes. Hij vond de nacht altijd zo fijn.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:47 am

Serina rolde even met haar ogen en geeuwde. Ze hoordde zijn woorden en grinnikte. "nou ik lig niet heerlijk hoor" zei ze grinnikend. Ze zag dat ie van haar af ging en zij rektte zich even uit. "wie zegt dat" zei ze droog en ze kijkt naast haar naar Neon. Haar blik ging toen naar de lucht en ze knikte. Ze ging rechtop zitten en ging toen op Neon zitten en hield zijn armen tegen de grond. "hah nu win ik" ze grijnsde breed. Alleen ze had haar bikini nog aan en aangezien het donker werd ging de zon ook weg. De wind begon wat harder te waaien en Serina kreeg een rilling en begon te trillen.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:08 pm

Neon sloot voor even zijn ogen en hij voelde ineens iets op zijn buik. Hij snakte even naar adem en hij keek verbaasd naar Serina. Hij merkte hoe zijn armen tegen de grond werd gedrukt en hij grijnsde even lichtjes. Hij voelde haar rillen. Hij had het niet koud, hij was het wel gewend om savonds in de kou te zitten. Dat deed hij namelijk elke nacht. ''je hebt het koud he? Je houd het dus nooit vol om me de hele tijd zo te laten zitten. Je zal toch ooit weer je lekkere, en zo zachtte warme kleding aan moeten doen'' zei Neon met een flauwe grijns tegen haar.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:12 pm

Serina keek naar hem en hield z'n armen stevig tegen de grond. Ze keek hem aan en keek even naar de lucht de zon was bijna weg. Ze begon nog erger te trillen. Haar blik richtte ze toen weer op Neon en glimlachtte lichtjes. Daarna luisterde ze naar wat hij te zeggen had. En ze trilde nog steeds. "nee hoor ik heb het niet kou....ddddd" ze begon te klappertanden. "en ik ga niet meer van je a....ffff" en klappertandde nog steeds. En ze schudde even met haar hoofd en keek hem toen weer aan.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:14 pm

''dat zal wel, maar hopelijk vind je het niet erg dat ik je totaal niet geloof'' zei Neon grijnsend tegen haar. ''Naja ik heb iniedergeval alle tijd, Ik kan nog wel even zonder die lekkere warme kleren. Die zachtte stof die je begroet als je het aantrekt. Die warmte die het je gelijk geeft..'' zei Neon. Hij zei die woorden expres om nog extra flauw te wezen tegen Serina.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:20 pm

Serina keek hem aan en snoof. Ze hoordde wat ie zei en zuchtte diep. "dan geloof je me niet" ze keek hem droog aan. Ze liet een arm los en deed haar haar goed. Ze duwde snel zijn arm weer tegen de grond. Ze rilde nog steeds verschrikkelijk en probeerde er tegen te kunnen. Maar aangezien ze van vuur houd heeft ze het heel snel koud. Haar blik ging even naar de lucht en terug naar Neon toen hij begon te praten. "haha doe maar zo ik ga toch m'n kleren niet pak....kkkk....en". Ze rilde nog erger en keek hem aan. "ach krijg toch de...." ze sprong op en ging van hem af. Ze rende naar de boom waar haar kleren lagen. Ze schoot in haar kleren en zuchtte diep. "dit is beter" zei ze rustig. Ze sloot haar ogen en er kwam een vuurrode gloed om haar heen. Na een tijdje was het weg. Rustig liep ze terug naar Neon die daar nog lag. Ze ging zitten trok haar knieën op en legde haar hoofd erop. Haar armen hield ze om haar benen en zo keek ze hem vuil aan op een plagerige manier.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:25 pm

''nee ik geloof je nog steeds niet'' zei hij droog en dat werd dan ook beloond. Want na een tijdje stond Serina op en trok ze haar kleren weer aan. Neon ging rustig recht zitten en hij keek weer naar haar toen ze weer ging zitten. Hij zag haar blik en lachtte even. ''Je kan nog zo vuil naar me kijken, maar geloof me. Mij versla je niet..'' zei hij droog en hij stond op. Hij liep naar zijn kleren toe en trok deze rustig aan. Hij vond het namelijk niet echt nodig om alleen maar in zijn zwemshort daar een beetje te zitten. Hij liep daarna weer terug naar Serina toe. Hij ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar schouders heen. ''En heb je het nog steeds koud, arm poesje?'' vroeg hij plagerig aan haar en hij aaide met zijn andere hand een keer door haar haar heen.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:30 pm

Serina volgde met haar ogen Neon's bewegingen. Ze ging weer normaal kijken en zag hoe hij zijn kleren weer aan deed. Ze keek hoe die terug liep en ze keek weer naar het water. Ze voelde dat hij naast haar kwam zitten en vanuit haar ooghoeken keek ze naar Neon. Ze ging weer normaal zitten en rektte zich even uit en sloot haar ogen. Ze zuchtte even en voelde een arm om haar heen en haar ogen schoten open. Ze keek naar Neon en hoordde wat hij zei. "ik ben geen poesje en nee ik heb het niet koud meer" ze keek hem aan. Ze bedacht zich ineens iets en ze grijnsde breed. "zo dus ik ben een poesje he???" zei ze droog. Ze ging op haar knieën zitten en beet in zijn oor. En niet zo zacht ook en ze grijnsde nog breder. Ze liet los en keek hem aan. "pas op hoor of ik krab je" ze grinnikte.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:41 pm

Neon keek droog naar haar en hij voelde plots een beet in zijn oor. Hij voelde de lichtte steek en deze ging met een flits zijn lichaam. Zijn ogen werden groot en deze werden voor kort helemaal zwart. Hij duwde Serina bij zich weg en stond met een ruk op. Hij legde zijn handen tegen zijn hoofd. Zijn ogen schoten steeds van zwart naar de normale kleur. Hij kneep zijn ogen dicht en hij deed een paar stappen naar voren waarna hij door zijn knieén zakte. Hij hield zijn handen nog steeds tegen zijn hoofd en tranen begonnen langs zijn wangen te lopen. ''Niet weer..'' zei hij. Je kon zien dat hij pijn had, alleen al door zijn gezicht uitdrukking. Zijn andere karakter wou tevoorschijn komen, de niet zo aardige karakter..
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 12:45 pm

Serina werd plots weggeduwd en schrok zich rot. Ze sprong op en keek naar Neon. "waar was dat goed voor???" zei ze rustig. Ze keek nogal bezorgd naar Neon en zag zijn ogen steeds veranderen. Ze bleef even verstijfd staan en keek met grote ogen naar hem. Ze zag hoe pijn hij had en zag de tranen en hoordde wat ie zei. "wat heb ik gedaan..." stotterde ze. Ze veegde een pluk haar weg en keek geschrokken naar Neon en sliktte. Ze zette een paar stappen achteruit. "waarom moet dit nou gebeuren" dacht ze bij zichzelf.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 1:08 pm

Neon voelde nog steeds de pijn door zijn lichaam gaan. Hij hoorde de stem van Serina, maar echt luisteren naar de woorden deed hij niet. ''Serina help..'' Zei Neon zacht. Hij zette zijn handen tegen de grond. Hij opende zijn ogen en hoestte even.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 19, 2009 1:11 pm

Serina hoordde wat hij zei en schrok. Ze liep op hem af en knielde bij hem neer. "Neon wat is er???" vroeg ze bezorgd. Ze keek naar hem en wist niet wat ze moest doen. Ze keek om haar heen en sliktte even. "wat kan ik voor je doen..." zei ze geschrokken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen - Pagina 2 Icon_minitime

Met Serina gaan zwemmen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwemmen in de zon
» Serina Fire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Impera :: Rondom Impera :: Het Meer-
Ga naar: