Impera
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Met Serina gaan zwemmen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Neon

Neon

Aantal berichten : 113
Reputatie : 0
Registratiedatum : 10-12-09

Leerling Profiel
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Krachten:

Met Serina gaan zwemmen Empty
BerichtOnderwerp: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:07 am

(alleen voor Neon en Serina.)

Neon was Serina achterna gelopen naar het meer toe. Ze kwamen dan ook uiteindelijk bij het meer en Neon keek in het rond. Er was niemand te zien, lekker rustig dus. Hij liep naar een rots toe die hij zag en hij trok zijn shirt, broek en schoenen uit. Hij had nu alleen zijn zwemshort aan. Hij legde de kleren om de rots en rende richting het water. Hij sprong er met een duik in en hij kwam rustig weer boven. Het water was nog best koud en hij rilde dan ook even. Maar hij zou die kou wel eruit zwemmen. Hij keek even naar Serina maar dook al snel weer onder en bleef een tijdje onder water zwemmen. Het water was best donker dus veel kon hij soms niet zien. En hij zag dus ook de bomen niet wat af en toe niet echt een fijn gevoel gaf. Hij kwam dus maar boven en hij ging op zijn rug liggen. Rustig dreef hij over het water heen en hij staarde wat naar de lucht. Af en toe keek hij afwachtend vanuit zijn ooghoeken richting Serina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina

Aantal berichten : 134
Leeftijd : 29

Leerling Profiel
Leeftijd: 16 jaar
Klas: in de 4de klas
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:19 am

Serina liep met Neon mee. Ze zag het water en stopte een paar meter ervoor. Ze keek ernaar en zuchtte. Ze zag hoe Neon er meteen in sprong. Ze ging bij een boom staan en ze deed haar kleren uit. Haar bikini had ze al aan en ze rilde even. Ze keek naar het water en zuchtte. Ze paktte haar kleding op en legde het op de steen. De steen was een beetje nat en ze raaktte het aan met haar hand. "auw!!!" riep ze keihard. Ze keek naar haar vinger die nu rood was. Ze zuchtte diep en ging een meter van het meer op het gras vandaan zitten. De zon scheen wel dus dat was wel fijn. Ze deed haar haar in een staart en ze keek naar Neon die aan het zwemmen was.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:27 am

Neon schrok zich kapot toen hij ineens geroep hoorde en hij keek op naar Serina. Hij merkte dat het van haar af kwam en hij zwom naar de kant toe. Hij legde zijn armen op de kant en hij keek met een hele droog blik naar Serina. ''wat heb jij nou weer? Ga je nu auw roepen voor niks ofzo?'' vroeg Neon lichtjes geirriteerd. Want ze had hard geroepen maar ze zat er nu bij alsof er niks was gebeurd. ''Of wil je gewoon mijn aandacht hebben?'' vroeg Neon met een plagerig grijnsje en hij sprong de kant op. Hij bleef met zijn rug naar het water toe staan en hij sprong ineens in een salto naar achteren. Hij kwam met een plons in het water terecht en hij kwam grijnsend weer boven. Hij vroeg zich wel af waarom Serina niet kwam zwemmen. Maar hij had geen zin om het te vragen en hij zwom weer naar de kant toe en legde zijn armen weer op de kant. Hij legde op zijn armen zijn hoofd en hij sloot voor kort zijn ogen. Hij genoot van het water tegen zijn lichaam dat onder tussen nu wel warm voor hem was.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:31 am

Serina blies tegen haar vinger. Ze rolde met haar ogen. "waarom moet ik nou zo nodig niet tegen water kunnen!!!" dacht ze. Ze keek naar haar vinger en zuchtte diep. Ze keek op toen ze Neon op de kant zag leunen. En ze hoordde wat ie zei en ze zuchtte diep. "Ik werd gebeten door iets en ik schrok heel erg" zei ze maar snel. Ze keek naar Neon en keek maar weer op zij. Ze hoordde ook zijn andere woorden en ze werd een beetje rood. "eu... nee hoor...." ze glimlachtte maar snel. Ze trok haar knieën op en legde haar armen erom heen. Ook legde ze haar hoofd op haar knieën en keek ze naar Neon.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:44 am

Neon opende zijn ogen bij het horen van haar woorden en hij keek naar haar. Haar stem klonk anders, zo'n stem alsof ze loog. Hij zuchtte dan ook even diep en hoorde toen haar andere antwoord. Hij had haar zien blozen en hij sprong uit het water. Hij liep naar haar toe en hield zijn hoofd vlak voor de hare. ''ik geloof er niks van.. volgensmij wil jij maar al te graag aandacht van mij hebben..'' zei Neon met een plagerige toon tegen haar en hij grijnsde dan ook even flauwtjes naar haar.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:49 am

Serina keek naar de blauwe lucht. Ze keek hoe de wolken voorbij gingen en keek uiteindelijk naar de zon. Ze glimlachtte lichtjes en zat even te dromen. Ze keek weer voor haar en zag opeens Neon's gezicht heel dichtbij. Ze schrok even en deinsde achteruit. Ze had gehoord wat ie zei en ze werd nog roder. "nou eu.... weet ik niet" ze grijnsde. Ze veegde een pluk haar weg en keek Neon aan. Ze keek naar Neon die helemaal nat was. "als ie me nu maar niet aan raakt" dacht ze. Ze schudde haar hoofd en deinsde nog wat meer achteruit. Ze keek even naar het gras en begon aan het gras te plukken.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 8:11 am

Neon keek grijnsend naar haar en grinnikte weer even. ''niet schrikken he'' zei hij met een flauwe glimlach. Hij merkte dat ze nog wat meer naar achteren ging en hij stond op. Hij liet zich achterover in het gras vallen met gespreidde armen. Hij liet zich opdrogen door de zon en hij sloot dan ook even zijn ogen. Van die warmte en dat liggen werd je bestwel lui. Hij zuchtte dan ook eens diep om een gaap niet te laten komen en hij hield zijn ogen nog steeds gesloten. ''Waarom ga jij trouwens niet zwemmen? Ik bedoel jij stelt het voor maar je doe het zelf niet eens. Als je dit niet leuk vind dan had je dat gewoon moeten zeggen hoor'' zei Neon tegen haar terwijl hij zijn ogen nog steeds rustig gesloten had.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 8:15 am

Serina keek naar hem "eu... ja". Ze ging rechtop zitten en keek naar Neon hoe hij ging liggen. Ze zuchtte even diep en keek naar het water dat rustig bewoog. Ze snoof en keek maar naar de bomen om haar heen. Ze hoordde toen wat ie zei en ze zuchtte even heel erg diep. Ze deed haar haar goed en keek naar haar vinger die bijna niet meer rood was. "zal ik het vertellen??? ja ik doe het gewoon hij komt er toch wel ooit achter denk ik" dacht ze bij zichzelf. "eum.... nou eu.... ik ... ik kan niet...niet tegen..... water". Ze keek snel naar het gras en begon er zenuwachtig aan te plukken.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 9:20 am

Neon lag nog steeds rustig in het gras en wachtte op het antwoord van Serina. Hij hoorde dan ook dat ze langzaam aan wat begon te praten maar hij opende zijn ogen niet en wachtte nog steeds rustig af. Hij hoorde dan ook wat ze zei en hij keek opzij naar haar. ''dat is alles?'' vroeg hij droog. ''je had toch meteen kunnen zeggen dat je er niet tegen kon. Of verwachtte je soms dat ik je uit ging lachen ofzo..?'' vroeg hij terwijl hij zijn ogen weer sloot en eens diep in en uit adem haalde. Neon had er nogal nuchter op gereageerd maar het verbaasde hem dan ook niet. Ze was namelijk de hele tijd al niet in het water geweest, en ze deinsde achteruit waarneer hij dichtbij haar kwam. Dat kwam natuurlijk omdat hij nat was.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 9:35 am

Serina keek naar Neon die maar bleef liggen. Ze hoordde zijn nogal droge antwoorden en ze zuchtte diep. "ik ben gewend om uit gelachen te worden.... om dit soort dingen....". Ze stond rustig op en zuchtte diep. Ze rekte zich uit en liep naar de boom. Ze paktte een tak vast en trok zichzelf op de tak. Ze ging zitten en keek naar Neon. Ze legde een eleboog op haar bovenbeen en haar hoofd op haar hand. Ze keek maar naar de andere kant. Haar haar viel voor haar ogen. Ze begon een beetje droog te fluitten en wist niks meer te zeggen.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 10:42 am

Neon luisterde naar haar antwoord en hij richtte zijn blik even op haar. Hij volgde haar met zijn ogen toen ze de boom in klom en hij snoof een keer. ''dan ken je niet bepaald veel mensen, want ik ben niet zo'n iemand die zomaar iemand uit lacht. Naja sommige wel, maar jou iniedergeval niet.'' zei Neon rustig tegen haar en hij richtte zijn blik vervolgens naar de lucht terwijl hij ondertussen een hand onder zijn hoofd legde.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 10:46 am

Serina keek naar Neon en hoordde wat hij zei. "oke" zei ze kortaf en ze geeuwde. Ze wou iets leuks gaan doen maar wat. Gaan zwemmen was geen optie. Ze sprong uit de boom en liep over het gras. Ze stopte op een plek en keek naar de grond. Ze liet zichzelf achter over vallen in het gras en ze keek naar de zon. Ze sloot haar ogen en legde haar haar goed. Ze zuchtte eens diep en trok een been op. Ze bleef zo liggen en ze opende haar ogen weer. Vanuit haar ooghoeken keek even naar Neon. Maar daarna ging haar blik weer gewoon naar de lucht en keek ze naar de voorbij drijvende wolken.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 3:06 pm

Neon was na een tijdje helemaal opgedroogd en hij keek opzij naar Serina die verderop in het gras was gaan liggen. Geruisloos ging hij recht zitten en kroop hij voorzichtig en zo stil mogelijk naar Serina toe. Ineens deed hij zijn hoofd vlak voor de hare. ''boe..'' zei hij droog en hij grinnikte even.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 3:09 pm

Serina keek naar de wolken en begon te fluitten. Haar ogen gingen even opzij. Maar ze keek al snel weer naar de wolken die voorbij kwamen. Ze zag soms een vorm erin. Ookal bedacht ze die zelf. Ze grinnikte even en zag opeens Neon's gezicht voor de hare. Ze schrok wel even en kreeg even grote ogen. "je moet me niet zo laten schrikken joh!!!" ze grinnikte. Ze keek naar boven naar hem "schrik" zei ze toen droog.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 3:13 pm

Neon bleef droog boven haar hangen en lachtte even. ''ahw arme jij..'' zei hij op sarcastische toon. ''het valt me nog mee dat je niet rood word, toen straks werd je dat wel'' zei hij droogjes en hij deed zijn wenkbrauwen een keer op en neer. Hij grinnikte daarna weer even en hij ging rustig weer recht zitten.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimevr dec 18, 2009 3:16 pm

Serina keek naar hem en rolde met haar ogen als antwoord op de sarcastische opmerking. Ze rekte zichzelf uit. Ze hoordde toen zijn woorden en keek hem aan. Ze zag zijn blik en ze werd weer rood. "nou eu....." ze zuchtte diep. "moet je maar niet zo boven me hangen" zei ze half stotterend. Ze keek hem aan en keek even snel naar het water. Ze deed een pluk haar achter haar oor en keek vanuit haar ooghoek even naar Neon.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 3:29 am

Neon keek haar en hij grinnikte even om haar stotterende woorden. ''volgensmij he..'' begon hij. ''volgensmij ben jij harstikke dol op mij!'' riep Neon droog en hij grinnikte toen even. Hij merkte dat ze was gaan zitten en hij sloeg zijn armen om haar heen en legde zijn kin op een van haar schouders. Hij grijnsde even lichtjes. Hij wist eigenlijk niet of Serina hem nou echt leuk vond. Ze bloosde wel steeds dus misschien was dat ook wel zo. Neon vond haar opzich ook bestwel leuk. Maar echt verliefd was hij nog niet. Hij deed dit meer voor de lol.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 3:35 am

Serina keek maar even voor haar naar het water. Ze zag een vis het water uit springen en haar ogen volgde het dier wat vervolgens weer in het water terecht kwam. Haar ogen gingen werden gericht op Neon toen hij begon te praten. "volgensmij wat???" ze keek hem vragend aan. Toen ze de rest van zijn zin hoordde schrok ze een beetje van binnen. "shit hij weet het!!!" dacht ze bij zichzelf. Ze probeerde niet nog roder te worden wat niet echt luktte. "nou..." voordat ze haar zin af kon maken voeldde ze zijn armen om haar heen en zijn kin op haar schouder. Ze bleef doodstil zitten en wist nou helemaal niet meer wat ze moest doen. En ze keek hem vooral niet aan want dan wist ze zeker dat ze een vuurrood hoofd had. Ze begon maar wat zenuwachtig te spelen met haar haar.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 3:42 am

Neon keek naar haar en grinnikte even. ''niet zenuwachtig worden he, of wil je soms geen knuffel van deze o zo lieve jongen..?'' vroeg Neon op een plagerige toon. Hij had namelijk gemerkte dat ze zenuwachtig wat aan haar haar zat. Hij bleef dan ook rustig even zo zitten. Hij kreeg nu iniedergeval wel een heel sterk idee dat Serina echt op hem verliefd was. Maar om eerlijk te zijn maakte hem dat niet zoveel uit. Van hem mocht ze. Neon vond haar ook wel leuk. Ze was knap en aardig, ze was de eerste waar hij eens echt lol mee had kunnen maken.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 3:47 am

Serina zat nog steeds aan haar haar en keek om haar heen. Maar ze keek vooral niet richting Neon en ze zuchtte diep. Het rood op haar gezicht ging al langzaam wat weg. Ze zuchtte nog eens diep en hoordde wat ie zei. "je moet me niet zo plagen" en van de zenuwen begon ze te lachen. Ze schudde haar hoofd en keek even naar Neon. Ze pordde hem in zijn zij en keek hem plagerig aan. Zo probeerde ze haar verlegenheid een beetje te verbergen.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 3:52 am

Neon keek naar haar en grinnikte even. ''Wen er maar aan, ik vind het héél leuk om te plagen'' zei Neon en hij voelde de por in zijn zij. ''ahw je hebt mijn zwakheid gevonden!'' riep hij alsof hij dood ging. Hij liet zich dan ook achterover vallen en bleef zo stil mogelijk liggen met zijn ogen gesloten. Hij had bij de por dan ook veel moeite moeten doen om niet te gaan lachen.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 3:56 am

Serina keek hem aan glimlachtte breed. "haha leuk om te weten" zei ze wat droog. Ze zag hoe die achterover viel en deed alsof ie dood ging. Ze kon haar lach niet in houden en schoot dus in de lach. Ze hield haar hand voor haar mond en stopte met lachen. Ze ging naast zijn hoofd zitten. Ze keek naar beneden naar hem. "moet ik nou geloven dat je dood ben" ze grinnikte even. "of word je een zombie" ze rolde met haar ogen. Ze bleef hem zo aan kijken en gaf hem nog een por in zijn zij.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 5:19 am

Neon had haar horen lachen en dat gaf hem een goed gevoel. Hij hoorde dan ook iets naast zijn hoofd en hij merkte dat Serina daar was gaan zitten. Hij luisterde naar wat ze allemaal zei en hij bleef nog steeds stil zitten. Ineens voelde hij de por en hij schoot overreind. ''Boee!!'' riep hij droog als een zombie. Hij verloor alleen zijn evenwicht door zijn rare houding en hij viel bovenop Serina.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 5:23 am

Serina keek even om haar heen toen ze iets in de struiken hoordde. Ze keek er vaag naar maar het was blijkbaar maar een vogel. Daarna zag ze hoe Neon omhoog was geschoten door haar por. Ze grinnikte even en hoordde wat ie zei. "aaaaaa" riep ze droog alsof ze bang was. Ze schoot in de lach en viel opeens achterover met Neon op haar. Ze had haar ogen gesloten. "auw" zei ze droog en ze opende haar ogen. Ze merktte nu pas dat Neon boven op haar lach. Haar ogen werden even groot. Ze werd weer rood wat ze juist niet wou. "hoi" zei ze half lachend.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitimeza dec 19, 2009 5:27 am

Neon keek even verbaasd op en lachtte toen ook even. Eigenlijk wou hij meteen van haar af gaan, maar hij bedacht zich iets. Hij kon er natuurlijk ook nog verder een grap van maken. Hij legde dus zijn hoofd op haar borst en sloot zijn ogen. ''hmm lekker bedje dit..'' zei hij droog. Hij had dan ook moeite om niet te lachen. Hij keek dan voor kort even naar Serina om haar reactie te zien maar hij sloot daarna al snel zijn ogen weer. Hij had wel gezien dat ze weer rood was geworden en dat vond hij wel grappig om te zien.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Met Serina gaan zwemmen   Met Serina gaan zwemmen Icon_minitime

Met Serina gaan zwemmen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwemmen in de zon
» Serina Fire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Impera :: Rondom Impera :: Het Meer-
Ga naar: