Leerling Profiel Leeftijd: 16 jaar Klas: in de 4de klas Krachten:
Onderwerp: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 11:07 am
(alleen Serina en Neon)
Serina rendde hijgend het sportveld op. Ze had zo hard gerend dat haar longen er bijna uitvlogen. Ze stoptte even en viel in het gras en zuchtte diep. Ze kwam een beetje bij adem en keek in het rond. Er was geen hond te bekennen en ze zuchtte verveeld. "waarom moest dit nou gebeuren" dacht ze droog. Ze stond op en rektte zichzelf uit. Ze keek naar haar kleding en trok een raar gezicht. "ik mag wel is nieuwe kleren kopen" zei ze droog. Aangezien ze de helft gebruikt heeft als verband. Ze roldde even met haar ogen en keek rond. Hier was niemand te bekennen ze kon dan ook wel vergeten om Neon hier te vinden. Ze liep naar de tribune en keek erachter. Nog nergens Neon te zien. Ze zuchtte diep en gaf het maar op. "hoe vind je iemand hier" zei ze droog tegen zichzelf. Ze liep de tribune op en ging op een stukje zitten. Ze keek droog voor haar uit en deed haar haar goed. Ze sprong maar van de tribune af en dacht na. "misschien zit hij wel in de kleedkamers rond te neuzen". Ze liep op het huisje af en wou de deur open doen.
Neon
Aantal berichten : 113 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 12:59 pm
Ineens knalde er een jongen tegen de deur aan die Serina open deed. Triest.. zo triest.. hoorde je een valse stem zeggen en Neon liep naar buiten. Hij zag toen Serina staan en grijnsde lichtjes. Ow wat leuk, kom je het feestje joinen? vroeg Neon met een valse grijns aan haar en hij liep vervolgens rustig het sportveld op. Er was nauwlijks iemand te bekennen en op dit moment was dat dan ook best saai voor de duistere Neon. Het hield namelijk in dat hij niks bizonders kon doen. HIj gaapte dan ook eens verveeld en hij keek weer met een licht vals grijnsje richting Serina.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 1:02 pm
Serina kon haar evenwicht niet bewaren en viel achterover. "auw" zei ze droog. Ze wreef over haar achter hoofd ook der kont deed nogal zeer. Ze stond op en opende haar ogen. Ze zag de deur open staan en hoordde een valse stem. Ze keek meteen om en zag Neon. "gevonden" dacht ze bij zichzelf". Ze snoof en keek hem aan "nee dat kom ik niet doen". Ze deed haar haar goed en deed een pluk achter haar oor. Ze keek hem aan en zag zijn lichte grijnsje. Als ze ergens de kriebels van kreeg is het daar van.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 1:36 pm
Nou dan kom je zeker om je liefe Neon terug te halen, nou liefe schat die is er voorlopig nog niet. Tenzij hij weet te vechten of er een wonder gebeurd. Maar Neon is daar veel te zwak voor dus hoef ik nergens voor te vrezen.. Zei hij op een spottende toon en hij lachtte ook weer even kort. Hij liep toen rustig verder over het veld heen.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 1:40 pm
Serina keek naar Neon en snoof geïrriteerd. Ze keek hem aan en luisterde even niet naar hem. Ze keek naar de lucht en zuchtte diep. "waar was de gewone Neon" dacht ze. Ze had zijn woorden wel gehoord. "noem me geen schat jij vuile" zei ze kwaad. Ze legde haar armen over elkaar en zag hem verder lopen. Ze zaktte door haar knieën en ze was nog best wel moe van het rennen. Ze keek naar de grond en zuchtte diep. Ze moest heel wat doen om een traan binnen te houden. Ze keek nog een keek op naar Neon en hooptte snel dat de normale Neon weer terug kwam.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 2:22 pm
Hij keek verveeld in het rond en zuchtte eens diep. Hij keek toen om naar Serina en snoof eens. ''We gaan toch niet zielig doen he?'' vroeg hij met een spottende toon in zijn stem. Neon hoorde wat de duistere kant allemaal zei en hij werd er nu echt heel kwaad om. De ogen van de duistere Neon flitste dan ook even van blauw weer terug naar zwart. Hij greep naar zijn hoofd en gromde lichtjes. Je bent een dwaas als je tegen mij vecht.. siste hij tegen Neon. ''Jij moet gewoon je mond houden tegen Serina!'' riep Neon kwaad en de duistere Neon zijn ogen flitste weer een keer van blauw weer terug naar zwart.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 2:27 pm
Serina keek naar de grond en er liep deze keer wel een traan weg. Ze snoof en veegde de tranen weg. Ze was een beetje pissig geworden door die slechte Neon. Ze stond op en hoordde ook nog is wat ie zei. Ze keek naar Neon en zag dat ie vechtte en ze liep naar hem toe. "sorry Neon!!!" en ze gaf hem een keiharde bitchklap. "en nou moet je normaal gaan doen mannetje je kan dan misschien slecht zijn maar je houd je bek tegen mij!!!!". Ze keek hem razend aan en Serina kreeg een vuurrode gloed om haar heen.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 2:36 pm
De duistere Neon keek geirriteerd richting Serina toen ze er aan kwam en ineens kreeg hij een keiharde klap in zijn gezicht. Door de schudding in zijn lichaam kon Neon zijn kans grijpen. Hij vocht zo hard terug en ineens verdween de zwarte gloed en veranderde zijn ogen in een klap weer in de blauwe kleur. Neon omhelsde Serina gelijk en hij drukte haar dicht tegen zich aan. Hij sloot dan ook zijn ogen en hij zweeg nog even.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 2:39 pm
Serina keek hem razend aan en was die "Neon" echt zat. Ze snoof geïrriteerd en keek hem sjagerijnig aan. Ze zag toen dat Neon's ogen weer veranderden in de blauwe kleur die Neon altijd had. Haar vuurrode gloed verdween en er kwam een glimlach op Serina's gezicht. En nog voor ze Neon kon zeggen werd ze omhelsd. Ze schrok er even van en glimlachtte daarn nog meer. Ze omhelsde hem terug want ze was toch wel blij dat hij terug was in zijn normale karakter. Ze sloot ook even haar ogen. Maar opende ze daarna wel weer.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 2:48 pm
Neon omhelsde haar nog even en hij hield haar daarna iets losser vast en hij keek haar glimlachend aan. Hij wist om eerlijk te zijn niet echt iets te zeggen en nog voor dat hij het echt door had drukte hij zijn lippen voorzichtig op die van haar en gaf hij haar een lange kus. Hij was namelijk zo blij om weer bij haar te zijn. En wat hij voor haar voelde was nu plots ineens naar buiten gekomen.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 2:51 pm
Serina omhelsde hem en grinnikte even. Ze was een klein beetje rood geworden en ze had het warm van binnen. Ook had ze een raar gevoel in haar buik en ze merktte dat hij haar losser hield. Ze keek hem aan en glimlachtte lichtjes. Ze keek even op zij en keek toen weer naar Neon. En opeens voelde ze zijn lippen op de hare. Haar ogen werden groot en heel haar gezicht was nu vuurrood. Ze was een soort van verlamd xD. Haar hart ging te keer alsof ze een hartaanval kreeg. Maar ze werd al wat rustiger en ze was niet meer zo verlamd.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 3:04 pm
Neon haalde zijn lippen weer van de hare af en hij keek haar rustig aan. Hij omhelsde haar dan ook weer even wat meer en hij legde zijn hoofd op haar schouder. ''Serina..'' begon hij zacht en hij haalde even diep adem. ''Ik hou van je..'' zei hij toen zacht er achter aan en hij glimlachtte even lichtjes. Hij had eigenlijk niet verwacht van zichzelf dat hij dit zomaar had durven zeggen. Maar hij was dan ook heel opgelucht dat hij nu weer gewoon op twee benen kon staan en hij weer dicht bij Serina kon zijn.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? ma dec 21, 2009 3:10 pm
Serina keek naar Neon en haar ogen werden al wat kleiner. Het gevoel in haar buik werd groter en ze kreeg het ook warmer. Dit was een fijn gevoel. Ze voelde Neon's lippen van de hare af gaan en ze keek hem aan met een rood hoofd. Ze voelde hem haar weer omhelsen en voelde zijn hoofd op haar schouder leunen. Ze glimlachtte lichtjes en sloot haar ogen even. Zo kon ze wel uren blijven staan. Daarna hoordde ze zijn woorden en haar ogen schoten open. Ze werd nog roder het leek net of haar hoofd zou ontploffen xD. Ze zuchtte even diep en glimlachtte breed. "eum... i....iiiii...ikkkk. hou ook van jou" zei ze rustig terug. En ze werd knalrood en haar hart ging weer te keer.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 3:40 am
Neon hoorde haar antwoord op zijn woorden en hij glimlachtte even. Hij tilde zijn hoofd weer op en keek haar aan. ''Ik ben blij dat te horen..'' zei hij rustig tegen haar. ''Ik denk dat ik het wel eerder wilde zeggen, maar ik had het lef er niet voor, of ik dacht er misschien gewoon nog niet aan. Ik bedoel ik was de hele tijd maar aan het plagen enzo..'' zei hij en hij grinnikte even. Hij keek dan ook even omzich heen maar hij zag niemand. Maar goed ook, hij hoefde geen starende mensen omzich heen.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 3:44 am
Serina keek even naar lucht en haar hoofd was weer gewoon gekleurd. Ze zuchtte diep en ook haar hart was niet meer aan het te keer gaan. Ze keek rustig naar Neon en glimlachtte verliefd naar hem. Ze hoordde zijn woorden en grinnikte lichtjes. "ik ben er ook blij om" zei ze rustig. Daarna luisterdde ze nieuwsgierig naar wat ie nog te zeggen had. "nou ik durfde het eerst ook niet te zeggen" en ze keek even naar de grond.
Celica
Aantal berichten : 65 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 4:47 am
Op een afstandje had de zwarte wolf met een glimlach toe gekeken, ze had eerst willen ingrijpen, maar dat bleek later toch niet nodig te zijn. Celica knikte kort naar Neon en Serina, hoewel hun dat waarschijnlijk niet konden zien. Het stak nog steeds in haar borst, maar dat kwam niet van een wond .. ze had het Neon nooit willen vertellen .. maar het was toch gebeurd. Celica draaide zich eventjes om. Ze moest nog eventjes nadenken over wat ze hier had gezien. De zwarte wolf nam diep adem. Haar ogen vielen langzaam dicht. Ze hoorde de vogels fluiten en de kleine eekhoorns rondscharrelen die snel over het veld rende om naar het bos te komen.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 5:18 am
Neon keek naar haar en hij glimlachtte even. Hij richtte zijn blik toen even voor zich uit en dacht na. ''Ik moet alleen nog bedenken hoe ik dat nu ga doen met Celica, ik weet niet of ik haar uberhaubt onder ogen kan komen want wat ze heeft gezegt verward me nogal, en ik ben bang dat ik als ik terug ga naar haar om het uit te praten dat ik dan weer in de dark Neon zal veranderen..'' zei hij met een zucht en hij slikte dan ook even bij de gedachten. Hij had dan ook niet door dat Celica naar hun zat te kijken en dus in buurt was.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 5:29 am
Serina liet hem los en ze rektte zichzelf even uit. Ze snoof en keek even rond en haar blik ging toen weer terug naar Neon. Ze keek hem nieuwsgierig aan toen hij begon te praten. Ze luisterde aandachtig en begon zelf ook na te denken. "het best is het om het uit te praten hoe moeilijk het ook is" zei ze rustig. Ze zuchtte even en dacht aan Celica en wat ze bij haar gedaan had. Ze kon het gewoon niet geloven en ze kneep haar ogen even dicht. Ze deed ze weer rustig open en keek naar Neon.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 2:36 pm
Neon staarde voor zich uit en hij luisterde naar de woorden van Serina. ''Je zult wel gelijk hebben, maar ik wil haar eerlijk gezegt geen pijn doen ofzo, ik bedoel ze heeft haar gevoelens voor mijn ineens geuit en dan voel ik niks voor haar. Of nouja het enige wat ik voor haar zou kunnen voelen is een gewone goeie vriendschap. Maar meer niet.'' antwoorde hij en hij zuchtte eens diep. Waarom moest hij nou in deze situatie terecht zijn gekomen?
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 3:01 pm
Serina keek naar Neon en zuchtte diep. Ze gooide haar haar naar achter en keek even naar de lucht. "ik snap wat je bedoelt" zei ze rustig. "maar als je het voor haar weg houd is het nog erger" en ze keek hem even aan. Ze geeuwde een keer en ze wreef in haar ogen. Ze keek naar Neon en dacht dat ze iets in de struiken hoordde. Ze keek er naar en er huptte een spreeuw de struiken uit. Ze glimlachtte lichtjes en ze keek toen weer ietsje bezorgd naar Neon.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? di dec 22, 2009 3:04 pm
Neon keek naar haar en glimlachtte even lichtjes. ''Ja je zult wel gelijk hebben, alwéér'' zei hij en hij grinnikte even. Hij sloeg toen een arm om haar schouders heen en zag haar in haar ogen wrijven. ''volgensmij moet jij naar bed toe..'' zei hij droogjes en hij ging één keer met zijn hand door haar haar heen. Hij drukte dan ook een kus op haar wang en hij keek toen even naar de lucht. Het zag er naar uit dat hij gewoon maar met Celica moest gaan praten.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? wo dec 23, 2009 1:56 am
Serina keek even naar de lucht en glimlachtte lichtjes. Ze staarde even naar de wolken die voorbij kwamen. In sommige zag ze figuurtjes maar als snel kwam ze uit haar gedachte. Ze keek om naar Neon en luisterde naar hem. Ze grinnikte "misschien heb ik wél altijd gelijk" zei ze plagend. Ze hoordde daarna ook wat ie zei en ze moest weer gapen. Ze voeldde de hand door haar haar en toen zijn lippen op haar wang. Ze kreeg een warm gevoel van binnen en ze keek hem aan. "en misschien moet ik jou wel als bed gebruiken". En ze keek hem uitdagend aan en ze duwde hem rustig op de grond. Daarna ging ze rustig op hem liggen en legdde ze haar hoofd op zijn borst. "welterusten" zei ze plagerig en ze sloot haar ogen.
Celica
Aantal berichten : 65 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? wo dec 23, 2009 4:16 am
Celica had nog een keer achterom gekeken en zag ze zoenen, ze beet op haar lip. Ze haalde diep adem toen Serina weg ging. Ze gromde nog wat en keek strak naar Neon, haar helblauwe ogen glinsterde eventjes. Toen liet Celica een huil klinken, ze móest nu opvallen .. ze had Neon nog wel wat te vertellen, alles wat er vandaag was gebeurd .. was háar schuld. De enorme zwarte wolf stapte uit de duisternis en ging middden op het veld zitten, haar poot was genezen, met wat hulp van Serina. Ze keek nog steeds met haar blauwe ogen naar Neon, haar bewegingen waren soepel en makkelijk.
Neon
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? wo dec 23, 2009 10:21 am
''Hmm ja misschien wel, maar dan hoop ik ook echt dat je altijd gelijk hebt want vanaf nu luister ik dan gewoon naar jou hoor.'' zei hij met een flauwe glimlach en hij grinnikte even. Ineens hoorde hij haar andere woorden en werd hij op het gras geduwt. Hij liet haar gewoon doen en hij grinnikte dan ook even. Hij legde een hand op haar rug en de andere legde hij onder zijn hoofd. ''welterusten..'' zei hij droogjes terug en hij staarde even naar de lucht. Ineens hoorde hij een huil en een tijdje later zag hij een zwarte wolf het veld opkomen. Dat kon maar één iemand zijn. Hij keek dan ook even naar Serina en zuchtte diep. ''Ik denk dat het dan nu tijd is om te praten..'' zei hij zacht en hij zorgde ervoor dat Serina op het gras lag. Daarna stond hij op en hij bleef even staan. Voor kort twijfelend of hij dit wel moest doen. Maar hij kon niet anders, hij kon het niet laten wachten. Hij liep dan ook naar Celica toe en één meter achter haar bleef hij staan. ''hey..'' zei hij zacht maar wel hoorbaar voor haar.
Onderwerp: Re: Is hij misschien hier??? do dec 24, 2009 9:53 am
Serina grinnikte en bleef lekker liggen op Neon maar ze opende haar ogen weer. Ze voelde zijn hand op haar rug en glimlachtte lichtjes. Ze had ook zijn woorden gehoord en rolde even met haar ogen. "oke is goed dan" zei ze half lachend. En ze keek omhoog naar Neon die ook nog is wat zei. "welterusten" zei ze droog terug en ze sloot voor kort haar ogen. Ze opende haar ogen weer en ze werd op het gras gelegd door Neon. Ze keek op en ze ging rechtop zitten en ze zag de zwarte wolf. "Celica" zei ze mompelend. Ze keek haar aan en had ook Neon's woorden gehoord. Rustig knikte ze met haar hoofd en ze keek naar Celica. "had ze alles gezien wat we gedaan hadden" dacht ze bij zichzelf. Ze schudde haar hoofd en stond rustig op. Ze rektte zich uit en geeuwde even. Ze keek naar Neon die ging praten met Celica. Ze keek even naar de lucht en ze zuchtte even.