Leerling Profiel Leeftijd: 16 jaar Klas: in de 4de klas Krachten:
Onderwerp: Is er echt een draak hier....??? za dec 12, 2009 1:52 pm
Serina liep de zuid-vleugel in en dacht na. ze had gehoord dat hier een draak zou zijn. als dat echt waar zou zijn dan zou dat wel cool zijn. een dier van haar eigen soort tegen komen. dan kon ze ermee praten zonder dat iemand het begreep. ze wist niet of ze hier eigenlijk wel mocht komen. maar ze liep toch door en ze geeuwde even......
Onderwerp: Re: Is er echt een draak hier....??? za dec 12, 2009 2:03 pm
'Ik zou het niet wagen als ik jou was Serina,' Zei een strenge stem achter het meisje. Een wit licht bolletje vloog naar haar toe en bleef vlak voor haar gezicht hangen. Daar achter verscheen Rayna, het schoolhoofd. 'Je weet dat de Zuid-Vleugel is verboden, niemand mag hier komen,' Haar groene ogen stonden streng, het bolletje vloog omhoog en verlichten het hele vertrek waar ze samen in stonden. 'Als je nu vertrekt zal je niets gebeuren, anders moet ik geneigd zijn om straf uit te gaan delen,' voegde ze er streng aan toe.
Neon
Aantal berichten : 113 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Is er echt een draak hier....??? za dec 12, 2009 2:08 pm
''ik denk eigenlijk dat Serina en ik er heel veel aan zullen hebben om hier te zijn..'' zei een jongens stem ineens. Neon was net aan komen lopen en had het gesprek tussen Serina en Rayna gehoord. De reden dat hij hier was was ook vanwege de draak. Hij ging naast Serina staan en keek rustig naar Rayna. Ze was hun schoolhoofd, maar toch zou Neon proberen om hier te kunnen blijven. Als hij de draak zou ontmoeten, dan kon hij met hem praten. En dat leek hem wel goed.
Onderwerp: Re: Is er echt een draak hier....??? za dec 12, 2009 2:10 pm
Serina draaide zich om naar de vrouw. "dat wist ik niet en ik wou....." en ze kon haar zin niet afmaken. ze keek om het schoolhoofde heen naar de jongen. "hey" ze glimlachtte lichtjes en hoordde wat ie zei. en ze keek weer naar het schoolhoofd en knikte. "ik zou graag willen weten of het gerucht echt is......".
Onderwerp: Re: Is er echt een draak hier....??? za dec 12, 2009 2:18 pm
Rayna zuchten toen ze de bekende stem van Neon achter zich hoorde. 'Je kent de reglementen Neon, de Zuid-Vleugel is verboden. En er zijn en komen geen uitzonderingen op,' Ze keek hem rustig, maar enigszins streng aan. 'Niemand mag de vleugel op, en ik weet wat jullie hier komen doen.' Haar ogen flitste even naar Serina toen die begon te praten, 'De geruchten... Zijn waar ja, al jaren lang word hier een draak verstopt. En ik doe mijn best om het dier en vrede en stilte hier te bewaren, zonder een stel kinderen die denken de draak te kunnen gaan uithalen. Dit beest is gevaarlijk, ongetemd en moordlustig,' Ze keek de twee streng aan. 'Dus ga. Nu!' zei ze.
Onderwerp: Re: Is er echt een draak hier....??? za dec 12, 2009 2:21 pm
Serina werd een beetje beledigt door wat het schoolhoofd zei. "nou denk je dat wij 2 doelloze kinderen zijn he?!?". ze kreeg een vuurrode gloed om haar heen. ze snoof en had er nu echt een hekel aan niemand vertelde haar dat ze geen soortgenoot mocht ontmoeten. ze draaide zich abrupt om en rende de deur door. "ik zal het dier vinden" schreeuwde ze terug. ze rende door en ging rustiger lopen en rook het dier al. haar gloed verdween en ze wist precies hoe ze zich bij het dier moest gedragen.......
Neon
Aantal berichten : 113 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Is er echt een draak hier....??? za dec 12, 2009 2:26 pm
Neon sloeg zijn armen over elkaar heen en luisterde met een diepe zucht naar het verhaal van Rayna. ''waarom word hier een draak gehouden, dat moordlustig is? Dat is nou niet bepaald een gerustellend idee voor de jongeren onder ons..'' zei Neon droog. Hij keek weer even naar Serina en grijnsde lichtjes. ''hé..'' zei hij rustig tegen haar en hij keek toen even in het rond. ''volgensmij gaan we die draak niet te zien krijgen Serina..'' zei Neon en hij keek weer even met een rustige blik naar Rayna. Ineens hoorde hij hoe Serina reageerde op het schoolhoofd en dat ze vervolgens de deur opende en de vleugel in ging. ''oehw roekeloos.. daar hou ik wel van..'' zei hij droogjes en hij keek vanuit zijn ooghoeken even naar het schoolhoofd.
Onderwerp: Re: Is er echt een draak hier....??? zo dec 13, 2009 2:08 pm
Serina liep rustig door en het begon steeds warmer te worden. het gaf haar een fijn gevoel en grinnikte. ze liep richting de warmte en keek goed rond. een draak kon schrikken van een mens maar ze wist hoe ze er mee om moest gaan. rustig liep ze verder op zoek naar de draak.........