Impera
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

In het bos... alleen????

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Neon

Neon

Aantal berichten : 113
Reputatie : 0
Registratiedatum : 10-12-09

Leerling Profiel
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Krachten:

In het bos... alleen???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 16, 2009 1:04 pm

Neon reageerde verder niet meer op haar eerste woorden maar grinnikte er nog wel even kort om. Hij hoorde toen haar volgende woorden en grijnsde lichtjes. ''Ik kan ook wel eens lief zijn hoor..'' zei hij rustig tegen haar en hij merkte dat ze op stond. Hij ging stond ook rustig op en keek even droog omzich heen. HIj luisterde naar wat ze zei en hij knikte meteen. ''Dat je dat niet eerder vroeg..'' zei hij droogjes. HIj had zich namelijk allang een beetje lopen vervelen. Dat hij zo moe was geweest wat ook deels door verveling gekomen. Hij sloeg zijn armen dan ook over elkaar heen en hoorde haar laatste woorden. ''neuh kies jij maar, ik ben zo'n ideeén iemand.'' zei hij droog tegen haar. Hij wist gewoon ook niets te verzinnen en daarom liet hij Serina maar kiezen. Hij hoopte dan ook dat ze iets leuks zou kiezen om te doen. Naja normaal gesproken was alles beter dan hier wat saai zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina

Aantal berichten : 134
Leeftijd : 29

Leerling Profiel
Leeftijd: 16 jaar
Klas: in de 4de klas
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 16, 2009 1:11 pm

Serina luisterde naar hem en rolde even met haar ogen. "nou uiteindelijk vroeg ik het dus wel" zei ze een beetje droog. Rustig keek ze rond om haar heen en begon ze te denken. Wat konden ze gaan doen. Ze dacht nog even na en haar blik ging weer naar Neon. "eum... misschien kunnen we gaan zwemmen??? of naar de stad of eum....". Serina stopte opeens en schrok. "waarom zei ze zwemmen?!? ze kan niet zwemmen en ze kan ook niet tegen water!!!" dacht ze. Serina begon weer te denken en ze zuchtte diep en bedacht snel iets anders. "of we kunnen naar school gaan...". Ze trok een raar gezicht "nee geen school" zei ze droog. Ze kon niks meer bedenken en keek uiteindelijk naar Neon. "weet jij nog iets boeiends wat we kunnen doen???" ze keek hem vragend aan. Ze deed pluk achter haar oor en ging even tegen de boom leunen.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 16, 2009 1:33 pm

Neon keek droog naar haar en luisterde naar wat ze voorstelde. ''De stad valt al af, ik hoef niet zo onder de mensen te zijn..'' zei hij kil en hij keek even naar de grond. HIj luisterde wat ze nog meer zei. Zwemmen leek hem opzich wel leuk. Hij keek haar even vaag aan toen ze over school begon maar hoorde haar woorden dan. ''oke, ik dacht ff dat je gek aan het worden was ofzo..'' zei hij droogjes en hij grinnikte even. Hij hoorde toen haar vraag en hij haalde zijn schouders op. ''niet echt eigenlijk.. Maare zwemmen lijkt me wel leuk, of wil je niet zwemmen?'' vroeg Neon aan haar. Bij zwemmen was je teminste wel lekker veel in beweging en dat vond Neon op dit moment wel een aantrekkelijk idee. Al had het voor kort geleken alsof Serina haar woorden over zwemmen liever had terug genomen. Toch zei hij verder niets meer en wachtte hij rustig op antwoord van haar.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 16, 2009 1:37 pm

Serina hoopte niet dat hij het zwemmen koos en wachtte af. Ze keek hem aandachtig aan en hoorde toch dat ie voor zwemmen koos. "zal ik zeggen dat ik niet kan zwemmen of...." dacht ze. "eu.... oke.... is ... goed" ze glimlachtte lichtjes. Rustig keek ze even naar de boom. Hoe ging ze dit nou doen ze kan niet zwemmen, ze kan niet tegen water. Serina keek weer even naar Neon en glimlachtte lichtjes. Ze deed een pluk achter haar oor. "eum... zullen we dan gaan???" ze keek hem vragend aan. Ze moest maar een smoes bedenken om niet in het water te gaan wat zal ie wel niet denken als ik zeg dat ik niet tegen water kan.
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 16, 2009 1:42 pm

Neon keek rustig naar haar en grijnsde lichtjes. ''mooi, en ja tuurlijk we gaan nu meteen, ik heb toch een short onder mijn broek zitten'' zei hij droogjes en hij grinnikte even. Hij keek toen even in het rond en hij bedacht zich ineens dat hij niet wist waar ze eigenlijk heen moesten om te gaan zwemmen. ''uhm waar moeten we eigenlijk heen?'' vroeg hij en hij keek droog om naar haar. Het was hem wel opgevallen dat Serina af en toe wat vreemd reageerde. Maar als er iets was dan zou ze dat toch vertellen? Naja misschien ook wel niet eigenlijk, ze kende elkaar nog niet super lang. Maar hij ging ook niet wat er was. Want hij had op dit moment niet zo veel zin in problemen. En zeker niet van iemand anders.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 16, 2009 1:47 pm

Serina keek naar Neon die wat blijer reageerde. Ze grinnikte en rekte zich even uit. Ze keek naar Neon die de weg niet wist en ze grinnikte even. "we moeten daarvoor naar het meer" ze keek hem aan. Ze begon te lopen en keek achterom naar Neon. "kom je nog" zei ze op een plagerige toon. Met grote stappen liep ze verder. Ze was het alweer vergeten dat ze niet kan gaan zwemmen. Het enige wat nu telde is dit saaie donkere bos uit gaan.

(maakt jij topic of ik bij het meer???)
Neon

Neon

Leerling Profiel
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 16, 2009 1:58 pm

Neon keek droog naar haar. ''nee ik blijf hier nou goed..'' zei hij op een sarcastische en droge toon. Hij keek even omzich heen maar richtte zijn blik vervolgens al snel weer op Serina. Hij liep snel naar haar toe en ging rustig naast haar lopen met zijn handen in zijn zakken. Het kwam bestwel dom over eigenlijk dat hij de weg niet wist. Teminste dat vond hij zelf dan. Maarja hij was hier nog niet zo lang dus vond hij het ook weer niet vreemd eigenlijk. Hij zuchtte dan ook even diep en hij keek wat voor zich uit terwijl hij nog steeds rustig naast Serina liep.

(maak jij maar.)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: In het bos... alleen????   In het bos... alleen???? - Pagina 2 Icon_minitime

In het bos... alleen????
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Impera :: Rondom Impera :: Het 'Donkere' Bos-
Ga naar: