Impera
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Docenten Aanmelding!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rayna
Schoolhoofd
Rayna

Aantal berichten : 52
Reputatie : 0
Registratiedatum : 09-12-09
Leeftijd : 29

Leerling Profiel
Leeftijd: Immortal...
Klas: Afgestudeerd
Krachten:

Docenten Aanmelding! Empty
BerichtOnderwerp: Docenten Aanmelding!   Docenten Aanmelding! Icon_minitimedo dec 10, 2009 7:31 am

Hier kunnen jullie je aanmelden om leerkracht te worden. Enkel even onderstaand lijstje invullen. Daarna maak je een topic aan voor een sollicitatiegesprek met Rayna.

Code:

[u]Naam:[/u]
[u]Gewenst vak:[/u]
[u]Motivatie:[/u]
[u]Link naar sollicitatiegesprek:[/u]

Heb je nog een zelfbedachte vak, dan kun je die opgeven in je sollicitatie zodat wij het vak aan de lijst kunnen toevoegen! Wink

Laatst aangepast door Rayna op vr dec 11, 2009 3:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://impera.actieforum.com
Ismia

Ismia

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 11-12-09

Leerling Profiel
Leeftijd: 20 jaar
Klas:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Docenten Aanmelding!   Docenten Aanmelding! Icon_minitimevr dec 11, 2009 2:14 pm

Naam: Ismia
Afdeling: Alle leerlingen hebben beweging nodig! Smile
Gewenst vak: Bewegingsonderwijs, te vergelijken met het Aardse bewegingsonderwijs. Hier word dit echter vooral gedaan met zintuigen en vechtkunst. Nuja, inelkgeval wil ik dit als idee voor een vak opgeven...)
Motivatie: Ik kan RPGen, ik hanteer ABN. Ik heb ervaring met mooie verhaallijnen, echter geen ervaring met niet-originele(dan kan ik namelijk absoluut niet RPGen :')), voor dit karakter heb ik ook al het een en ander bedacht.

Oja, als ik toe word gelaten, kan dit dan via de RPG(sollicitatie gesprek...)? Lijkt me een leuk begin van mijn karakter hier! ^^

EDIT: Ik maak een post aan in het kasteel, kan je me daar aannemen, afwijzen of bannen voor onrechtmatig gebruik van de RPG! ^^
EDIT²: Clicky!
Rayna
Schoolhoofd
Rayna

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 09-12-09
Leeftijd : 29

Leerling Profiel
Leeftijd: Immortal...
Klas: Afgestudeerd
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Docenten Aanmelding!   Docenten Aanmelding! Icon_minitimevr dec 11, 2009 3:19 pm

IK heb gepost Ismia Wink
https://impera.actieforum.com
Cyrt

Cyrt

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 16-12-09

Leerling Profiel
Leeftijd: 1683 Jaar
Klas: -
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Docenten Aanmelding!   Docenten Aanmelding! Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:45 am

Naam: Cyrt Refanzias
Gewenst vak: College Focus en Magiebeheersing. (Witte Magie is ook goed, als dit te gecompliceerd is!)
Motivatie: Er zijn meer docenten nodig, volgens mij, en ik denk dat ik de goede kwaliteiten bezit om hier voor te zorgen.
Link naar sollicitatiegesprek: https://impera.actieforum.com/de-west-vleugel-f21/sollicitatie-met-het-schoolhoofd-t58.htm#471
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Docenten Aanmelding!   Docenten Aanmelding! Icon_minitime

Docenten Aanmelding!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vakkenpakket, Aanmelding Verplicht!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum