Onderwerp: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG!! za dec 12, 2009 2:25 pm
LEES NIET VERDER ALS JE EEN ZWAKKE MAAG HEBT! DEZE TEKSTEN KUNNEN BLOEDERIGE INFORMATIE BEVATTEN. (als je over je toetenbord kotst is het je eigen schuld..)
Ik heb aan Rayna gezeurd gevraagt of er een topic mog komen waarin moorddadig en met bloedbaden bloederig gepost mocht worden. Het mocht, dus.. hier is het! Er zijn wel een paar regels: - Alleen menselijke personages (dus geen magische, mythische en andere onzinpersonages) - Je hoeft je niet aan te melden ofzo. - Gebruik geen handgeweren en zakmessen, het liefst bazooka's en kapmessen. - Je mag iedereen vermoorden en opstaan uit de dood is toegestaan. - Have fun.
Dit heeft geen verhaallijn, probeer gewoon zo lang en zo bloederig mogelijk te posten. (Al is het een half verhaal.)
---- Het was volle maan, iets wat in elk griezelverhaal voor kwam. Maar dit was geen griezelverhaal, integendeel. Een oud vrouwtje van in de tachtig liep door het bos met een ouderwets jurkje aan. Op haar rug hong een jachtgeweer, iets wat jagers veel gebruikten. "HERMAN?!" Haar schelle stem galmde door het bos. Een vogel vloog weg, waarschijnlijk vond hij de vrouw te luidruchtig. "IK HEB HONGER!" Niemand antwoordde. Stapje voor stapje liep ze verder, toen er opeens een wolf voor haar sprong. Snel pakte ze haar geweer en schoot het dier in een paar seconden neer. "IK HEB ETEN, HOOR!" De oude vrouw schopte met de punt van haar hakschoentjes tegen het lijk aan waar een enorme bloedplas om lag. Een oude man, ongeveer even oud als de vrouw, kwam aanlopen en hakte het hoofd van de vrouw eraf. Nu was er ook mensenbloed in de bloedplas. Het lichaam van de vrouw zette het hoofd er gewoon weer op en de oude vrouw keek geirriteerd naar de man, met het hoofd achterstevoren. "IK HEB JE GEZEGT DAT JE DAT NIET MOET DOEN, BLINDE KOE DAT JE BENT." Herman was blind, dat was waar. Maar hij was geen koe. "Maaaaaar Hendrikje.." De man en de vrouw begonnen te kibbelen en merkten niet dat iets dichterbij sloop.