Onderwerp: Extreem krachtig zo dec 13, 2009 12:46 pm
Ik voel me net zo'n zeikertje, alvast sorry, maar ik erger me aan het feit dat er een redelijk groot aantal redelijk krachtig zijn. Op deze manier gaat het er in mijn ogen om hoe krachtig iemand is en dat vind ik stom. Zo zijn er twee of drie (half)draken in het spel en dat vind ik een beetje überplay...
Wat vinden jullie?
Zeph
Aantal berichten : 40 Reputatie : 0 Registratiedatum : 12-12-09 Leeftijd : 33 Woonplaats : Woonde eerst thuis bij Ouders, nu op Impera.
Onderwerp: Re: Extreem krachtig zo dec 13, 2009 12:55 pm
Nah...ligt eraan. Ik heb het gevoel dat iedereen zijn krachten hier al kent en stuff...dat vind ik erger dan in draken kunnen veranderen. Maar ik ben het toch ook wel weer met je eens dat het toch behoorlijk überplay is. Maar goed...ik zal verder niet te veel zeiken, wil net als Zarrey niet als een zeikertje overkomen.
Onderwerp: Re: Extreem krachtig zo dec 13, 2009 12:56 pm
Ik vind het zelf niet zo heel erg, Al zit ik er wel aan te denken om een maximum aan krachten in te stellen, want soms vliegt het wel een beetje de pan uit. Verder... Nee, mij stoort het niet zo.
Kijk Rayna is zelf ook een Elf, gebruikt vele soorten magie en houd alles in de gate. Zij moet machtig zijn om de leerlingen onder de duim te houden, Maar als het te erg wordt zal ik ze een waarschuwing geven.
Zarrey
Aantal berichten : 36 Reputatie : 0 Registratiedatum : 12-12-09
Onderwerp: Re: Extreem krachtig zo dec 13, 2009 1:00 pm
Omdat het een schoolhoofd/leerkracht is, begrijp ik het wel. Maar je zit hier als leerling toch op school om te leren? Je bent een leerling, dan verwacht ik niet dat je de krachtigste/machtigste van de wereld bent...
Onderwerp: Re: Extreem krachtig zo dec 13, 2009 1:03 pm
Klopt Maar aangezien ze in een draak kunnen veranderen, maakt ze er geen meester over. Ze kunnen dus op Impera leren hoe ze de draak in hunzelf onder de duim houden, om ervoor te zorgen dat deze niet uitbreekt en het voor het liggen neemt
Onderwerp: Re: Extreem krachtig zo dec 13, 2009 2:43 pm
En ik als andere vorm van de phoenix doe dat ook niet dat ik machtiger bent, want dat staat uitgelegd bij mijn personage voorstelling, en dus is het niet overpowered wat ik doe. Want mijn personage kan er bewusteloos van vallen als ze teveel energie verbruikt, en dat door het teken dat op haar hele rug staat.