Onderwerp: Een beetje lenig doen.. za dec 12, 2009 12:53 pm
Celica was naar het sportveld gelopen, ze stond een beetje achteraan om de rest niet lastig te vallen als zij wat atletiek oefeningen zou doen. Ze haalde diep adem en ging in een soepele beweging op haar handen staan. Ze had haar t-shirt een stukje in haar broek gestopt zodat hij niet zou afzakken. Celica liet haar handstand overhaan in een bruggetje en stond toen weer op. Ze rekte zich uit en deed een korte ratslag gevolgd door nog een handstand, die ze wéer over liet gaan in een koprol. Celica stond weer recht en hijgde een beetje uit. Ze keek rond, had iemand haar gezien? Vast niet. Celica grijnsde en bleef eventjes staan.
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. di dec 15, 2009 4:37 am
Ethan liep ook over het veldje. Hij had een basketbal onder zijn arm geklemd. Als er een sport was die hij echt geweldig vond dan was het wel basketbal. Hij liep naar een basket en glimlachte. Hij maakte een paar dribbelbewegingen. En wierp de bal richting de basket. Hij ging er in! Hij grinnikte. Hij had het ook zo vaak geoefend dat hij er merendeels in ging dat dat hij mis zou zijn. Ethan keek even over het veldje na een aantal keer geschoten te hebben en zag toen ineens Celica. Hij glimlachte en liep naar haar toe.
Celica
Aantal berichten : 65 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. di dec 15, 2009 8:29 am
Celica's oren hadden zich zo onderhand ook al wel scherp gezet. Ze hoorde een basketbal verder op en draaide zich om, Ethan kwam eraan. 'Ehh, hay Ethan.' Zei ze met een grijns en keek naar de jongen die nu tegenover haar stond. Haar blik gleed over de basketbal die hij onder zijn arm. Ze schudde licht met haar hoofd. 'Basketbal hé? Leuke sport?' Vroeg ze dom en keek hem aan.
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. di dec 15, 2009 11:50 am
Ethan grinnikte om haar reactie. "Ook hallo..." zei hij en glimlachte. "Ach iets wat ik wel vaker doe. Ik vind het wel leuk..." zei hij. "En jij? Jij was atheletiek aan het doen of niet..." zei hij vriendelijk. Hij glimlachte. "Opzich ook wel leuk. Al kan ik er niets van..." zei hij en glimlachte.
Celica
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. do dec 17, 2009 7:01 am
Celica grijnsde naar Ethan en keek hem lang aan. 'Ach .. dit is ook makkelijk, als je het eenmaal kan.' Zei ze tegen Ethan. 'Je moet zeker ook best lenig zijn voor basketbal, ik zie ze soms op tv rare bewegingen maken die ík nog niet eens kan.' Zei ze met een luchtige grijns en bekeek Ethan van top tot teen, wat zou zijn kracht eigenlijk zijn? Ach, Celica had geen zin het te vragen aan hem.
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. do dec 17, 2009 7:28 am
Ethan glimlachte naar Celica. "Ach dat valt wel mee.." zei hij en glimlachte. Hij keek haar aan en stuiderde een paar keer met de bal op de grond. "Heb je misschien zin om samen wat te basketballen..." zei hij en keek haar aan met een glimlach. Hij zou zoiezo toch nog wel wat gaan doen en misschien wilde zij ook nog wel mee doen ook.
Celica
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. di dec 22, 2009 4:51 am
'Tuurlijk!' Antwoorde ze vrolijk met een glimlach op Ethan's vraag. Ze keek hem vrolijk aan. 'Ik doe niet helemaal goed mee, ik heb pas een gebroken arm gehad, ik weet niet waar toe mijn arm instaat is op het moment.' Zei ze tegen Ethan en knikte eventjes. Toen sloeg ze met haar linkerarm - die het dichtst bij de bal was - op de bal en dribbelde er mee naar een van de netten. 'Kom je nog?' Vroeg ze met opgeheven wenkbrauwen.
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. do dec 24, 2009 4:46 am
Ethan glimlachte. "Daar zal ik rekening mee houden..." zei hij en glimlachte. Hij wilde net omdraaien om naar het veld te lopen toen ineens de bal uit zijn handen werd geslagen. Hij keek op en zag dat Celica hem meedribbelde naar het veldje. Ethan glimlachte en liep er achteraan op een looppasje. Hij keek haar aan en glimlachte. "Nou probeer maar te scoren..." zei hij en keek haar aan.
Celica
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. do dec 24, 2009 6:46 am
'Oké!' Zei Celica en gooide de bal richting het net. Ze grijnsde, maar die grijns verdween snel, de bal had gemist .. 'Verdorie.' Zei Celica en rende snel opnieuw op de bal af en dribbelde er een stukje mee naar achter, ze probeerde het nog een keer, de bal gleed over het ijzeren randje van het net en viel er toen in. 'Yes!' Zei Celica die een sprongetje maakte, toen de bal haar kant op stuiterde pakte ze hem op en wierp hem naar Ethan. 'Laat maar eens zien wat je kan!' Riep Celica vrolijk.
Onderwerp: Re: Een beetje lenig doen.. zo dec 27, 2009 1:48 pm
Ethan glimlachte toen hij zag wat ze deed. Hij grijnsde toen hi jde bal kreeg toegewordpen en knikte. Hij dribbelde de bal liet hem een paar keer tussen zijn benen door gaan. Liep op haar af terwijl hij dribbelde stuiterde de bal aan de ene kant om haar heen en liep aan de andere kant haar voorbij. De bal pakte hij op en sprong, zonder magie te gebruiken, naar het net. Hij hing even aan de ring en liet daarna los. Hij pakte de bal en glimlachte. "Zo goed genoeg.." zei hij en grinnikte.