Impera
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Rondlopen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Zarrey

Zarrey

Aantal berichten : 36
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-12-09

Leerling Profiel
Leeftijd: 17
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 7:02 am

Zarrey liep met zijn handen in zijn zakken door het donkere bos, een verboden, maar geen nieuwe omgeving voor Zarrey. Het was een perfecte plek voor huiswerk, praktijk oefeningen maar ook om je woede of verdriet de vrije loop te laten. Hier heeft Zarrey al zo veel tijd geleefd, hij heeft hier wellicht meer meegemaakt en helemaal meer geleerd dan op het schoolterein zelf. Vandaag was hij er enkel om even frisse lucht te halen, de kille mist was fijner dan de brandende zon iets verderop.
Zarrey was erg leergierig, maar liet dit niet aan de buitenwereld merken, hij liet eigenlijk niets aan de buitenwereld merken. De jongen was stil, maar aanwezig, hij had zijn mondje klaar als het nodig was, als hij het nodig vond eerder gezegd. In de lessen liet hij het niet merken dat hij het intressant vond, de jongen werd er dan ook vaak genoeg uitgestuurd wegens zijn gespeelde afwezigheid, ze zouden moeten weten. Gelukkig is Zarrey in al die jaren nog nooit betrapt, hij was niet van plan iets te laten veranderen dit jaar.
De jongen inhaleerde een flinke hap mist en liet het als donkere damp uit zijn neusgaten vrij, het was heerlijk om weer thuis te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi

Mimi

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 37

Leerling Profiel
Leeftijd: 16 jaar
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 7:17 am

Mimi liep nu door het donkere bos wat verboden was, maar voor haar was het ook geen nieuwe omgeving. Ze hield zoveel van de donkere gedeeltes, omdat ze zelf ook voor duister. Vandaag was ze ook enkel maar om even wat frisse lucht te halen net zoals Farrey, ze inhaleerde ook eens even een flinke hap mist en liet het als donkere damp dan ook uit haar neusgaten vrij. Ze had hem helemaal niet eens in gaten, en ze liep ineens per ongeluk tegen hem aan. "Sorry" zei ze, en ze keek voorzichtig maar eens even in zijn richting.
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 7:27 am

Zarrey voelde ruw een lichaam tegen zich oplopen en draaide zich om, hij keek geïrriteerd naar meisje die hij nog nooit eerder op school had gezien. Ze had licht en lang haar en droeg een sportief shirt. Zarrey kon zeggen dat ze knap was, maar deed dit uiteraard niet. Hij keerde haar de rug toe zonder iets te zeggen, ze moest uitkijken waar ze liep! De jongen besloot door te lopen in hetzelfde tempo als eerder.
Wat moest een nieuweling nu in dit bos? Het was absoluut een nieuweling, Zarrey had een goed geheugen en Mimi kwam hem niet bekent voor.
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 7:36 am

Mimi keek weer eens even in de richting van Zarrey, maar hij keerde haar al de rug toe zonder haar iets te zeggen. Ze heeft hem ook nog nooit eerder gezien op school, dat was ook wel toevallig omdat ze nog maar een nieuweling was. Ze keek even naar de grond, en daarna liep ze toch maar naar hem toe en zei. "Ik zei SORRY" en ze richtte zich weer eens op Zarrey. Mimi kon van hem ook wel zeggen dat hij knap was, dit deed ze uiteraard ook niet.
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 7:47 am

Zarrey draaide zich geïrriteerd om en siste nijdig ''Ga terug naar de school, nitwit. Er zitten hier zat Grizzly's die meer zin in jou hebben dan ik.'' Hij had geen zin in gedoe, helemaal niet in gedoe met een nieuweling, ze kende hem niet en wist dus niet dat hij een zak was. Hij werd liever als gevoelloze zak gezien, dan een leuk ventje waar je mee fatsoenlijk mee kon praten, dat bracht zo veel gedoe mee.
Zarrey draaide zich om, sloot zijn ogen en liep met gesloten ogen door.
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 7:56 am

Mimi merkte weer eens op dat Zarrey weer eens geïrriteerd was en zich omdraaide en nijdig siste naar haar. "En jij denkt dan dat ik zeker bang ben van die Grizzly's" zei ze in zijn richting, terwijl hij zich alweer eens had omgedraaid en zijn ogen sloot en zo met zijn gesloten ogen door liep. Ze was niet van plan op te geven, en ze liep maar weer eens naar hem toe.
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 8:27 am

Zarrey gniffelde, strekte zijn linkerarm uit en deed vervolgens hetzelfde met zijn wijsvinger, hij wees naar een zwarte schim die langzaam dichterbij kwam. De jongen zei koeltjes ''daar gaan we nu achter komen...''
De Grizzlybeer liep al een tijdje in de buurt, Zarrey had hem herkent aan de grom. Omdat er vele andere geluiden waren kon iemand die het niet gewend was nooit Hij kon goed met zijn zintuigen omgaan, de grom van een Grizzly was norser dan die van andere beren en de richting was te merken aan waar het geluid zijn oor binnen kwam.
Toen de beer zichtbaar werd, maar nog op enige afstand was gromde hij nors terwijl hij met zijn neus door de bladeren aan het wroeten was. Zarrey draaide zich om en bleef vervolgens stil staan, kijken hoe dat stoere meisje hier op reageerde. De beer gromde nogmaals luid en liep wel is waar langzaam, maar recht op hen af.
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 8:38 am

Mimi keek even in de richting van Zarrey, en daarna keek ze in de richting van een Grizzlybeer. Ze hoorde de beer ook nogmaals luid grommen en liep wel is waar langzaam, maar recht op hen af. Zarray draaide zich om en bleef vervolgens stil staan, dan zag ze Zarrey in haar richting aan het kijken hoe ze op hierop reageerde. Ze was niet eens bang voor zo'n een Grizzlybeer, en ze liep er maar eens ineens naartoe. Ze keek nog even achterom in de richting van Zarrey, en daarna liep ze weer verder in de richting van de Grizzlybeer.
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 8:49 am

Zarrey sloeg zijn ogen neer, stom kind. De beer gromde hard naar Mimi, hij was woest, ze had het voor elkaar. ''Blijf stil staan en je overleeft het wel, de beer kan harder rennen, zwemmen en klimmen dan jij, met magie gaat het je niet lukken. Als je stil staat ziet hij je als een schijtertje die het niet waard is om te verwonden... Succes!''
Zarrey draaide zich om, haalde relativerend zijn schouders op en vervolgde zijn pas. Ze overleefde het wel als ze deed wat hij zei, zo niet was het haar eigen schuld. Mimi wilde te graag zijn respect of aandacht hebben, foutje bedankt!
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 8:58 am

Mimi had nog net gehoord wat Zarrey tegen haar had gezegd, maar ze luisterde niet naar hem. Ze keek nu in de ogen van de Grizzlybeer. De beer gromde ineens hard naar haar, en hij werd ook woest. Ze keek weer eens even in de richting van Zarrey, maar hij had zich al omgedraaid. "Hij is de bangerik" zei ze in zichzelf, en ze keek weer in de richting van de Grizzlybeer. Ze was nog wel paar meter af van de Grizzlybeer, maar ineens begon die harder te rennen. Mimi liet zich vanzelf ineens maar op de grond vallen, en de Grizzlybeer sprong over haar en rende in de richting van Zarrey.
Celica

Celica

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 10-12-09

Leerling Profiel
Leeftijd: 15 Jaar.
Klas: 3e Jaar.
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 9:02 am

Een enorme zwarte wolf ging voor Zarrey staan en grauwde naar de Grizzley. De enorme zwarte wolf trok haar lip en probeerde het beest weg te jagen, hij stopte net optijd en stond nu voor de zwarte wolf. Celica gromde naar het dier wat niet achteruit deinsde. Ze spande als haar spieren aan in de hoop dat het dier toch de benen nam, anders werd het een aanval.
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 9:06 am

Zarrey hoorde de Grizzly op hem afrennen, wat Zarrey juist deed stoppen. Hij bleef stil staan, met gesloten ogen, hij voelde geen angst voor het beest, hij kende de Grizzly's. Hij kende alle dieren in dit bos.
De beer snuffelde liep om Zarrey heen en en gromde luid. De jongen reageerde niet, hij bleef gewoon staan. De beer zette een stap richting hem en snuffelde aan zijn gezicht, wat een putlucht kwam er uit die kleine neusgaten! Vond Zarrey, maar bleef nog altijd staan. Toen merkte hij dat de beer zoals verwacht afstand nam. De jongen opende zijn ogen en keek naar de achterkant van de beer de nors weg liep. Zarrey veegde krapte aan zijn -pas geschoren- wang en draaide zich naar Mimi. ''Wat wil je van me?'' siste hij naar haar.
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 9:12 am

Mimi keek weer eens even in de richting van Zarrey, omdat hij weer eens wat aan het sissen was in haar richting. "Waarom zou ik eigenlijk wat willen van jou?" vroeg ze, en ze wachtte zijn antwoord maar eens af. Mimi keek nog steeds in de richting van Zarrey, omdat ze op zijn antwoord wachtte. Ze was intussen even aan het nadenken en zei dan ook maar eens hetzelfde tegen hem. "Wat wil jij anders van mij?"
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 11:21 am

Zarrey rolde met zijn ogen en zei ''Jij huppelt mij achterna, ik wil dat jij opdondert... Ga eerst over de gevaren hier leven voor dat je hier loopt. Je had geluk dat de Grizzly mij moest hebben, want je was niet bepaalt stil!'' Hij meende zijn wat hij zei, hij had geen zin in de nieuweling waarvan hij de naam nog niet wist. Zarrey draaide zich om en vervolgde nijdig ''Dus als je me geen fatsoenlijke reden geeft waarom je me volgt, laat me dan met rust!''
Weer liep hij weg, in de hoop dat ze hem dit keer met rust liet...
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 11:42 am

Mimi liep nog steeds achter Zarrey aan, terwijl hij weer eens weg liep. "Mijn naam is Mimi, en jou naam is Zarrey" zei ze, en ze keek hem weer eens even aan recht in zijn ogen. "Ik zei sorry, en jij gaf mij geen antwoord, daarom blijf ik jou achtervolgen" antwoordde ze dan maar op zijn vraag, en dan wachtte ze maar eens even af naar zijn reactie. "En ik wil ook kennis met jou maken, en dat dan niet eens mag van jou?" vroeg ze achteraf weer eens aan Zarrey, terwijl ze nog steeds in zijn buurt was aan het lopen.
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 12:00 pm

Zarrey liep stevig door, met nog altijd gesloten ogen. ''Je gebruikt magie om gedachtes te jatten of lezen hoe je het ook wil noemen, blijf uit mijn kop en ga een ander lopen klieren!'' zei hij nors. ''Ik hoef geen kennis met jou te maken, dus nogmaals, laat me met rust.'' Nog altijd met gesloten ogen, bomen die in zijn route stonden ontweek hij door de geur en smaak die het verspreide.
Serina

Serina

Aantal berichten : 134
Leeftijd : 29

Leerling Profiel
Klas: in de 4de klas
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 12:04 pm

Serina dacht na en liep maar rustig verder het bos door.
het was er voor de meeste eng maar ze gaf nergens een krimp door.
dat zal ook niet als je in je andere vorm een reusachtig gevaarlijk beest bent.
Serina zuchtte eens en liep rustig door.
ze keek voor haar en zag een jongen die achter volgd werd door een meisje.
ze bleef even staan en keek even naar de lucht........
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 12:15 pm

Mimi liep nog steeds samen met Zarrey stevig door. "Het spijt mij, maar het gaat allemaal uit zichzelf" legde ze uit aan Zarrey, en ze keek weer eens even in zijn richting. Ze kon echt niks eraan doen van dat gedachten aflezen, het was ook helemaal niet eens haar bedoeling. "Waarom?" vroeg ze, en ze wachtte nog op een antwoord van hem.
Zarrey

Zarrey

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 2:28 pm

Zarrey draaide zich niet meer om, hij hiel zijn ogen gesloten en draaide met dank aan de geur die de boom verspreide om een boom heen. ''Blijf dan uit mijn buurt zodat ik kan denken wat ik wil, nitwit! Waarom, wat? Waarom ik je weg wil, omdat ik graag alleen ben... Opdonderen...'' zei hij en op dat moment rook hij een nieuwe geur, rooskleurig. Het rook naar een goed verzorgd mens, wellicht met een hagedis als huisdier, want ergens hing ook iets reptiel-achtigs. Zarrey sloeg -nog altijd met zijn ogen dicht- links af, uit de buurt van Serina. Hij had absoluut geen zin in nog meer kontklevers...
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 2:31 pm

Serina keek naar de jongen die met z'n ogen door liep.
en daarna naar het meisje en trok een vaag gezicht.
"heb je honing aan je kont..." zei ze rustig.
ze stopte bij een boom en ging er tegen aan staan.
ze geeuwde wat en veegde een pluk uit haar gezicht......
Mimi

Mimi

Leerling Profiel
Klas:
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimeza dec 12, 2009 11:23 pm

Mimi had het opgemerkt, hij draaide zich niet meer om in haar richting. "Wat jij wilt" zei ze in zijn richting, na ze zijn laatste woorden had gehoord. Ze stond nu stilstaan, en bleef dan maar voorlopig even uit zijn buurt omdat hij graag alleen was. Ze merkte nog een andere meisje op, en liep dan maar eens in haar richting. "Aangenaam, Ik ben Mimi en jij bent?" zei ze, en ging daarna naast haar tegen aan een boom zitten. Ze keek nog eens in de richting van Zarrey, daarna richtte ze zich op Serina want ze wachtte ook nog op haar antwoord.
Serina

Serina

Leerling Profiel
Krachten:

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitimezo dec 13, 2009 1:59 pm

Serina keek naar Zarrey en geeuwde.
ze volgde het meisje met haar ogen.
ze hoordde haar naam en glimlachtte lichtjes.
"Serina" zei ze rustig en veegde een pluk haar weg.......
Gesponsorde inhoud

Rondlopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen   Rondlopen Icon_minitime

Rondlopen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Impera :: Rondom Impera :: Het 'Donkere' Bos-
Ga naar: