Onderwerp: Nadenken over dingen.. vr dec 11, 2009 1:07 pm
Neon zat op een heuvel. Het was nacht en hij staarde wat naar de sterren en de maan. Hij dacht aan wat er was gebeurd in het bos. Hij trok zijn benen op en legde daar een arm op. Met zijn andere hand liep hij wat aan het gras te plukken. Hij bedacht zich nu pas hoe hij had gedaan. Hij was erg vals geweest tegenover Celica alleen maar omdat hij wraak wilde vanwege zijn verleden. Maar daar had Celica helemaal niets mee te maken gehad. Hij had haar kunnen helpen, maarja nu was de elf toch al bij haar. Bovendien, nu was hij veranderd. Hij was ook vaak door de war met zijn karakter, hij wist af en toe niet meer hoe hij zich moest gedragen. Zijn hele jeugd was verpest en daar had hij nu ook weer last van. Hij snapte zowiezo niet waarom kinderen hem vroeger pestte. Hij had nooit iets verkeerds gedaan. Maar later wel, toen zijn kracht meer vrij was gekomen en hij een jongen totaal had gemarteld en bijna naar de dood had geholpen. Hij kon zichzelf er zo kwaad om maken. Waarom had hij niet gewoon een goeie jeugd gehad..?
Leerling Profiel Leeftijd: 16 jaar Klas: in de 4de klas Krachten:
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. vr dec 11, 2009 2:25 pm
Serina had niks anders te doen en dacht na. ze vroeg zich af wie die jongen was en dat meisje en ze liep door. ze ging ergens zitten en keek naar de heldere sterren. ook de volle maan kon je goed zien. ze zuchtte even diep en schudde haar hoofd. normaal is ze niet zo gemeen tegen anderen. doet ze dat alleen maar vanwege haar oude school? ze dacht even na en rolde met der ogen en keek maar weer gewoon naar de lucht......
Neon
Aantal berichten : 113 Reputatie : 0 Registratiedatum : 10-12-09
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. vr dec 11, 2009 2:34 pm
Neon staarde nog steeds wat naar de lucht. Ineens kreeg hij weer zo'n gevoel alsof er iemand in de buurt is. Hij stond dan ook direct op en keek in het rond. Verderop zag hij iemand zitten en langzaam aan liep hij die richting op vanwaar diegene zat. Toen hij wat dichterbij was zag hij dat het het meisje was dat hij in het donkere bos had gezien. Hij haalde eens diep adem en besloot om naar haar toe te gaan. Hij ging naast haar zitten en keek naar haar. hey.. zei hij lichtjes wat droog en hij keek weer even naar de lucht.
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. vr dec 11, 2009 2:37 pm
Serina zat wat aan het gras te plukken en zuchtte. ze keek naar haar haar en keek toen maar weer naar boven. ze voelde iemand in de buurt en hoorde geluid. ze keek om en zag de jongen naast haar komen zitten. hem had ze in het donkere bos gezien. ze keek hem aan en glimlachtte lichtjes "hey" zei ze lichtjes terug. en ook haar blik ging weer terug naar de sterren........
Neon
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. vr dec 11, 2009 2:47 pm
Neon keek even naar haar toen ze antwoorde en grijnsde lichtjes. Hij besloot nu maar om te proberen om aardig zijn. Hij hield zich dan ook voor dat dit meisje niks te maken had met de kinderen die hem vroeger hadden gepest. ''sorry dat ik zo raar deed in het donkere bos..'' begon hij en hij zuchtte eens diep. Het viel best zwaar om sorry te zeggen, waarom wist hij eigenlijk niet precies. ''ik heb gewoon wat problemen en dat reageer ik af op anderen.'' vervolgde hij en hij hield zijn blik nog even op haar gericht. Ookal was hij nu wat rustiger, informatie over zichzelf geven deed hij alsnog niet. Met dat soort dingen was hij een heel gesloten persoon.
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. vr dec 11, 2009 2:55 pm
Serina's blik ging weer naar hem toen ie begon te praten. ze keek hem nieuwsgierig aan en glimlachtte lichtjes. "het geeft niet ik gedraagde me ook niet helemaal zoals altijd". zei ze rustig en ze keek hem nog even aan. "dat is erg vervelend voor je" en haar blik ging weer naar de sterren......
Neon
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. za dec 12, 2009 12:16 am
Neon keek voor kort naar de sterren toen zij antwoorde en daarna keek hij haar weer aan. ''ik merk het.. maar ik heb iemand nodig die me kan helpen.. iemand die begrijpt hoe ik me voel. Ik denk namelijk niet dat het helemaal aan mezelf licht maar ook aan m'n krachten..'' zei hij met een zucht. ''Misschien moet ik naar het schoolhoofd gaan.. maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Al lijkt ze me wel een wijs persoon, ik heb haar gezien en ze is een elf'' Vervolgde Neon en hij keek voor kort omzich heen.
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. za dec 12, 2009 5:03 am
Mimi was nog maar net nieuw op Mae govannen nna Impera, maar ze liep al meteen door het veld rondom Impera. Ze was van plan om kennis te maken met de andere leerlingen of met anderen die op Mae govannen nna Impera aanwezig waren. Ze merkte een jongen en een andere meisje op, maar ze waren al in een gesprek. Mimi zuchtte even, en liep dan maar wat verder door het veld rondom Impera.
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. za dec 12, 2009 11:59 am
Serina keek naar de jongen. "ik moet me ook verontschuldige sorry". ze keek hem aan en glimlachtte lichtjes. en ze luisterde aandachtig naar hem. "ik zag dat je een draak werd... enne ik ben ook een draak". zei ze rustig en ze keek weer voor der uit. "een elf hé die zijn wijs" dacht ze bij zichzelf........
Neon
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. za dec 12, 2009 12:53 pm
Neon keek even lichtjes verbaasd naar Serina. ''Waarom zou jij je moeten verontschuldigen..?'' vroeg Neon aan haar. Hij hoorde toen haar volgende woorden en hij keek even verbaasd. ''jij..? Jij bent ook een draak..?'' zei hij verbaasd. ''Oke, die zag ik niet aankomen..'' zei hij toen droog en hij grinnikte even kort. Vanuit zijn ooghoeken zag hij iets bewegen en hij keek die kant op. Hij zag een meisje en hij vroeg zich voor even af wat die hier alleen deed in de nacht. Toch besteedde hij verder geen aandacht aan het meisje en hij keek hij weer rustig naar de sterren.
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. za dec 12, 2009 1:01 pm
Serina keek naar Neon en grinnikte. "nou omdat ik ook niet echt normaal terug deed". "ooo geloof je me niet dan" ze stak haar tong uit. ze verbaasde zich eigenlijk hoe ze zich ineens gedraagde. ze merkte het meisje ook op maar haar blik ging even naar de maan.......
Neon
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. za dec 12, 2009 1:08 pm
Neon richtte zijn blik weer op Serina bij het horen van haar woorden en grijnsde lichtjes. ''Ik had er niet zo'n moeite mee hoor, dat je zo deed..'' zei hij rustig. En hij luisterde naar wat ze daarna zei. ''o jawel hoor, ik geloof 't wel..'' zei hij rustig en hij keek even heel droog toen ze haar tong naar hem uitstak. Hij grinnikte vervolgens weer eventjes. Hij ging daarna rustig op zijn rug liggen en hij legde zijn handen onder zijn hoofd.
Onderwerp: Re: Nadenken over dingen.. za dec 12, 2009 1:12 pm
Serina hoordde wat ie zei en keek even naar een ster. "oke dan" ze glimlachtte lichtjes. ze merktte dat ie ging liggen en ze rekte zich uit. ze bleef even naar de sterren staren. "oke goed zo" zei ze rustig en een beetje slaperig.......